شناسهٔ خبر: 63080820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رضاییان: شخصیت واقعی تیم سپاهان را در بازی آلمالیق ازبکستان نشان دادیم

اصفهان- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌هایی که در بازی به تیم فوتبال آلمالیق ازبکستان زده شد نتیجه کار تیمی بود و خوشحالم که توانستیم شخصیت واقعی سپاهان را در این بازی نشان دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، رامین رضاییان شامگاه دوشنبه بعد از بازی سپاهان ایران با آلمالیق ازبکستان گفت: گل‌های من حاصل یک کار تیمی بود، شخصیت واقعی سپاهان را در این بازی نشان دادیم و فوتبال خوبی انجام دادیم و در نهایت سه امتیاز این بازی حیاتی را کسب کردیم و دل هواداران خوب سپاهان را شاد کردیم.

وی ادامه داد: امشب همه جنگیدند و مطمئنا هر ۲ گل من، برایم لذت‌بخش بود، خوشحالم که تیم سه امتیاز را گرفت و بازی را بردیم و این ها قشنگ‌ترین گل‌های من بود و این پیروزی برای من حکم یک گل را داشت.

بازیکن سپاهان خاطرنشان کرد: دومین بازی تیم ما بود، بازی اول را مساوی کردیم، بازی با الاتحاد هم که برگزار نشد و در بازی امشب می بایست می بردیم که اینچنین شد.

رضاییان اظهار داشت: بازی امشب بازی سختی بود و آلمالیق تیم خوبی بود و بعد از گل اول که زدیم نتوانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم اما خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و گل‌های دوم و سوم را بزنیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در آستانه دوم آبان‌ماه، روز سپاهان توانست با ۲ گُل رامین رضائیان در دقایق ۳۲ و ۴۹ و همچنین تک گل رضا اسدی در دقیقه ۵۹ به اولین پیروزی آسیایی خود در این دوره لیگ قهرمانان آسیا برسد و سه امتیاز شیرین از تاشکند برای هواداران به ارمغان بیاورد.

تیم فوتبال سپاهان در گروه C، لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه است، سپاهان با این برد چهار امتیازه شد.

نظر شما