شناسهٔ خبر: 63029880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه استاندار فارس در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل

استاندار فارس در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل بیانیه ای صادر کرد .

صاحب‌خبر -

بیانیه استاندار فارس در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،استاندار فارس در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل بیانیه ای صادر کرد .

در این بیانیه آمده است : 

 دیگر باره دست ظلم و جنایت، از آستین خونخوار و کودک کشِ اسرائیل درآمد و پرونده‌ی سیاهِ دیگری، به تاریخِ درنده خوییِ آن رژیم سفٌاک افزود. جنایت جنگیِ حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتن صد‌ها کودک و بیمار بی دفاع، گواه دیگری بر مظلومیتِ مردم غزّه و جنایاتِ صهیونیست‌ها گردید تا دل‌های احرارِ عالم، که نان و نوایشان را به خون انسان‌ها گره نزده‌اند، بیدارتر گردد، پرده‌های حقیقت برافتد و تشت رسواییِ ۷۵ سال جنایتِ اسرائیل و سکوتِ عامدانه‌ی مجامع مدعی حقوق بشری و طرفداران صلح دروغین را به صدا درآورد، چرا که امروز، پرچم فلسطین، نمادِ حق طلبی و شاخصِ تمیزِ آزادگانِ جهان از هر قوم و ملّیتی است. 
اینجانب ضمن عرضِ تسلیت به قلبِ داغدارِ حضرتِ بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام عظمای ولایت مدّظلّه‌العالی و عموم مسلمانان و آزادگانِ جهان، و اعلامِ همدردیِ مردمِ شریفِ استانِ پهناورِ فارس، هماهنگی و آمادگی کلیه‌ی دستگاه‌های اجرایی، درمانی، هلال احمر، تشکل‌های مردم نهاد و حقوق بشری استان و کمک‌های جمیع مردم آزاده‌ی فارس، در ارسال امکانات پزشکی، بهداشتی، غذایی، درمانی و آمادگی کلیه نهاد‌های نظامی و انتظامی استان را در اطاعت اوامر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا اعلام نموده و همگان را به چشم داشتن به کلام معظم له و سیاست‌های دولت شجاع و متعهد ایران اسلامی فرا می‌خوانم و خدای متعال وعده کرده که خود بهترین مدافع مومنان است. إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنوا... 
یقینا جبهه مقاومت برترین حماسه‌ها را رقم خواهد زد و این قبیل ددمنشی ها، اعلام نزدیکی پیروزی و آخرین نفس‌های به شمارش افتاده‌ی اسرائیل جنایتکار است. 
 
والعاقبة للمتقین 
محمدهادی ایمانیه استاندار فارس

نظر شما