شناسهٔ خبر: 63607314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم همکاری استادان دانشگاهها برای ارتقای نظام حکمرانی کشور

دبیر نشست سراسری جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید فارس گفت: هدف از برگزاری این نشست، همگرایی اساتید دانشگاه‌ها برای تشکیل کارگروه‌هایی برای ارتقای نظام حکمرانی کشور عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،اولین نشست سراسری جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید فارس همزمان با سراسر کشور در دانشگاه شیراز و دانشگاه‌های فارس برگزار شد.

فارسی نژادان دبیر نشست سراسری جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید فارس هم گفت: هدف از برگزاری این نشست، همگرایی اساتید دانشگاه‌ها برای تشکیل کارگروه‌هایی برای ارتقای نظام حکمرانی کشور عنوان کرد.
به گفته وی ۱۵۰۰ استاد بسیجی از ۳۷ کانون بسیج اساتید استان بطور همزمان در نشست‌های علمی فرهنگی شرکت کردند.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس هم در این نشست به تشریح نقش اساتید و دانشگاهیان در امیدآفرین و تبیین و بررسی مباحث علمی و فرهنگی در برهه‌ای که شاهد تردید افکنی‌های گسترده دشمن هستیم پرداخت.
سرهنگ علی پور گفت:شاه بیت مباحث بیانیه گام دوم انقلاب روحیه امید آفرینی است و اینکه ما بخشی از این شاه بیت را در بستر فضای مجازی با هجمه‌هایی که دشمن داشته نتوانستیم تبیین کنیم و اینجاست که اساتید با تراز علمی و انقلابی و جهادی می‌توانند نقش محوری داشته باشند.
معاون هماهنگ کننده اطلاعات سپاه کشور در نشست سراسری جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید فارس  در شیراز  به تشریع ابعاد گسترده وقایع غزه و پیامد‌های جهانی طوفان الاقصی به نفع جبهه مقاومت پرداخت و گفت: تبیین پیامد‌های موفقیت آمیز جبهه مقاومت در سطح منطقه و ملی و بین المللی در زمان حاضر نیازمند ورود میدانی اساتید و نخبگان بسیجی دانشگاهی است تا با ایجاد پشتوانه‌های تئوری و نظریه پردازی‌های سریع قبل ازنظریه پردازی‌های بی اساس دشمن، موفقیت‌های جبهه مقاومت را در اذهان عمومی نهادینه کنند.
سرهنگ تولایی گفت:آنچه امروز به شدت مورد نیاز است مجاهدت علمی است که از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی باید شکل بگیرد و در پشتیبانی از جبهه مقاومت آغاز شود و دانشگاه‌ها باید این نقش را بخوبی ایفا کنند که در راس آن‌ها بسیج اساتید قراردارد.

<div id="video-display-embed-code_10456799"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4063170/10456799?width=600&height=300"></script></div>

 

نظر شما