شناسهٔ خبر: 62958960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین تاکید شد؛

مدیریت شهری در ساماندهی متکدیان قزوین اهتمام جدی داشته باشد

در جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای شهر قزوین بر لزوم وحدت و وفاق مدیریت شهری و شهرستانی در ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان شهر قزوین تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای شهر قزوین با حضور اعضا و برخی مسئولان حوره شهری برگزار شد.

محسن حق شناس در این نشست با اشاره به وضعیت نامناسب متکدیان در شهر قزوین گفت: در شهرداری قزوین وفاق منظم و متصل یکپارچه برای مدیریت متکدیان وجود ندارد و روز به روز شاهد افزایش تعداد متکدیان هستیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای شهر قزوین تاکید کرد: قرار بود چهره‌های متکدیان را در شهر نبینیم اما به نظر می‌رسد در مدیریت شهری و شهرستانی وفاق و همدلی لازم وجود ندارد و ضرورت دارد تا در ابتدا توافق و همدلی در مدیریت شهری به وجود آید تا عمق و نفوذ خدمت در این حوزه بیشتر شود.

به گفته این عضو شورای شهر قزوین امیدواریم با حل افتراقات و ایجاد وحدت و همدلی بتوانیم شعار شهر بی‌گدا را از این دوره شورا آغاز کنیم و دریک افق چند ساله به اهداف مد نظر برسیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین نیز در این نشست گفت: شهرداری در حوزه متکدیان وظیفه جمع‌آوری را  دارد و بقیه تکالیف بر عهده دیکر سازمان‌ها است و باید پای کار باشند.

فاطمه اشدری هم با اشاره به اینکه باید این حوزه درست ساماندهی و مدیریت شود افزود: مسئول امور شهر شهرداری است و باید در زمینه ساماندهی متکدیان به طور جدی وارد شود.

وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت کنشگران و کارشناسان حوزه اجتماعی و روانشناسی در این حوزه شد و گفت: استفاده از کارشناسان متخصص در امر ساماندهی متکدیان و ادامه روند کار می تواند بسیار راهگشا باشد.

نظر شما