شناسهٔ خبر: 68341154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سازش پرونده اختلاف مالی ۱۱۰ میلیارد ریالی در اندیمشک

رئیس دادگستری اندیمشک گفت: پرونده اختلاف مالی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال و چندین پرونده مرتبط با تلاش و اقدامات جهادی شعبه هشت شورای حل اختلاف این شهرستان و در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم با صلح و سازش مختومه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کریم صحرایی اظهارکرد: با توجه به ماهیت شورای حل اختلاف مبنی بر صلح و سازش پرونده‌ها، اعضای این شعبه پس از برگزاری چند جلسه و دعوت طرفین برای صلح و سازش، در اقدامی جهادی این پرونده را در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) به صلح و سازش منتهی کردند و با حصول این سازش، چندین پرونده جاری مرتبط با این موضوع نیز حل و فصل شد.

وی افزود: امروز شورای حل اختلاف به عنوان یک نهاد مستحکم در ترویج فرهنگ صلح و سازش است که بسیاری از مسائل قبل از ورود به دادگستری توسط صلح یاران، به مصالحه می‌انجامد.

صحرایی از مردم استان خوزستان خواست برای ترویج صلح و سازش از پیشنهاد‌های صلح‌یاران استقبال و از تشکیل پرونده قضایی در اختلافات تا جای ممکن جلوگیری کنند.

در پی اقدامات دستگاه قضای استان سال گذشته خوزستان عنوان مهد صلح کشور را دریافت کرد.

همچنین سال گذشته با استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف و صلح یاران از ورود چهار هزار پرونده به دستگاه قضای استان جلوگیری شد.

نظر شما