شناسهٔ خبر: 57611791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد؛

راه‌اندازی دبیرخانه همکاری‌های مشترک دانشگاه‌ها و مدیریت شهری قزوین

رئیس شورای شهر قزوین گفت: به منظور استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی و دانشگاه‌های استان، دبیرخانه و کارگروه تخصصی این موضوع در شهرداری قزوین راه اندازی می‌شود و در راستای برقراری تعاملات دوسویه با استفاده از ظرفیت نخبگان مشکلات و چالش‌های شهری شناسایی و حل و فصل خواهد‌ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در نشست هم اندیشی اعضای شورا با رئیسان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان که به مناسبت هفته پژوهش در تالار مردم برگزار شد، اظهار کرد: همراهی دانشگاهیان و دانشجویان در اداره شهر با تفکر علمی و بر پایه علوم دانش بنیان و نوآور و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی به تناسب ظرفیت‌های مشترک قابل بهره‌برداری طرفین می‌تواند تاثیر بسزایی در برون رفت از چالش‌ها و مشکلات شهری داشته باشد.

رئیس شورای شهر قزوین افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان در عرصه‌های تصمیم‌سازی و مدیریت شهری به تخصصی شدن کارها و حل مسایل کمک فراوانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جلسات هم اندیشی باعث ایجاد فضای گفتمان سازی خواهد شد تصریح کرد: اگر بتوانیم تعاملات موثر با نهادهای علمی و پژوهشی را در بخش‌های تصمیم سازی داشته باشیم ضریب خطادر عملکردها به حداقل خواهد رسید.

رئیس شورای شهر قزوین به فعال شدن مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری قزوین و افتتاح این مرکز در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت:در این مرکز از تفکرات علمی و تخصصی در مدیریت شهری استفاده خواهد شد.

 

 

نظر شما