شناسهٔ خبر: 62926085 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ششمین روز جنایات صهیونیست‌ها در غزه با ۱۴۱۷ شهید

ششمین روز حملات و جنایات رژیم صهیونیستی به غزه با ۱۴۱۷ شهید و بیش از ۶۲۶۸ زخمی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  ششمین روز حملات و جنایات رژیم صهیونیستی به غزه با ۱۴۱۷ شهید و بیش از ۶۲۶۸ زخمی آغاز شد.

 

۲۲:۰۰ انگلیس برای حمایت از رژیم صهیونیستی، کشتی و هواپیمای جاسوسی فرستاد
خبرگزاری رویترز در خبری فوری به نقل از (نشریه) تایمز گزارش داد: انگلیس برای حمایت از اسرائیل، کشتی‌ های نیروی دریایی سلطنتی و هواپیماهای جاسوسی فرستاد.

 

۲۱:۳۰ حمله موشکی به بئر السبع
شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در خبری فوری گزارش داد: مقاومت فلسطین به سوی بئر السبع واقع در ۵۰ کیلومتری شمال شرق نوار غزه موشک شلیک کرد.

 

۲۰:۴۵ رسانه‌های صهیونیستی: تاکنون ۵۰۰ کشته شده اسرائیلی شناسایی نشده است
شبکه تلویزیونی المنار در خبری فوری به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد: آمارهای رسمی نشان می دهد تاکنون هویت 500 اسرائیلی کشته شده شناسایی نشده است.

 

۲۰:۳۰ نماهنگ غزه
مادر کودک: خدا را شکر مادر. همه ما فدای مسجدالاقصی مادر.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10269680"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10269680?width=600&height=350"></script></div>

 

۲۰:۰۵ حجم فاجعه در غزه و کمبود امکانات
مجروحان، مصدومان و شهدای زیادی در غزه همچنان به بیمارستان منتقل می شوند. اشغالگران صهیونیست در حال کشتار مردم فلسطینند. دهها و صدها فلسطینی زیرآوارند و نیروهای امداد ونجات پاسخگوی این حجم از فاجعه نیستند،
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10269565"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10269565?width=600&height=350"></script></div>
 
مردم گاه صدای افرادی را که هنوز زنده اند از زیر آوار می شنوند ولی به علت نبود امکانات لازم کسی نمی تونه آنها را از زیر آوار بیرون بیاورد. هر لحظه بر تعداد شهدا افزوده می شه. هزاران نفر مجروح اند و احتمال داره بعضی از آنها شهید بشن. رژیم صهیونیستی اینترنت را قطع کرده و دیگه ارسال تصاویر فاجعه به جهان سخت شده. آنها برق را هم قطع کرده‌اند و بعضی مناطق اگه سوخت باشه, موتور برق روشن می کنن. آب منازل قطعه و مردم کنار خیابان دنبال آب آشامیدنی اند. صهیونیستها ورود سوخت و کالاهای ضروری رو ممنوع کردن. فعالیت بعضی بیمارستانها به علت بمباران شدید متوقف شده. کارکنان بخش درمان و خبرنگاران هم هدف قرار می گیرن. صدها هزار نفر به علت تخریب خانه ها به مدارس پناه برده اند هر چند آنجا هم از حملات در امان نیستن و هواپیماهای رژیم صهیونیستی مدارس را هدف قرار داده اند.

 

 

۱۹:۲۰ شلیک موشک از لبنان به فلسطین اشغالی
منابع صهیونیستی از شلیک موشک از لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در بلندیهای جلیل اعلی خبر می‌دهند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10269454"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10269454?width=600&height=350"></script></div>
۱۹:۱۰ منابع صهیونیستی: ۴۰۶ زخمی در بیمارستان بستری هستند
به گزارش کانال خبری سوا، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۴۰۶ نفر از زخمی‌ها هنوز در بیمارستان بستری هستند که حال ۱۰۵ نفر از آنان وخیم است.

 

۱۸:۴۵ پرنده های مهاجر ، صهیونیست ها را به وحشت انداخت
انتشار خبرهایی در رسانه های صهیونیستی درباره ورود پهپادهای حزب الله به آسمان فلسطین اشغالی ، صهیونیست ها را به وحشت انداخت و شرایط به حال آماده باش درآمد.
اما کمی بعد مشخص شد این پرنده های مهاجر در آسمان بوده اند که باعث وحشت آنها شده.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10269150"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10269150?width=600&height=350"></script></div>

 

۱۸:۰۰ مفتی فلسطین: امت به مسئولیت خود در برابر غزه عمل کند
به گزارش کانال خبری سند، مفتی فلسطین گفت: امت اسلامی باید به مسئولیت خود در برابر نوار غزه که هدف نسل کشی قرار گرفته است، عمل کند.

 

۱۷:۳۰  تظاهرات گسترده در تعز یمن
کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصاویری از تظاهرات گسترده در شهر تعز یمن (تحت اشغال مزدوران و متجاوزان) در اعلام حمایت از غزه منتشر کرد.
ششمین روز جنایات صهیونیست‌ها در غزه با ۱۴۱۷ شهید ششمین روز جنایات صهیونیست‌ها در غزه با ۱۴۱۷ شهید
 
۱۷:۱۵ شهاب: لحظه اصابت موشک به شهرک سدیروت
کانال تلگرامی شهاب تصاویری از لحظه سقوط موشک از غزه در خانه ای در شهرک سدیروت منتشر کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10268708"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10268708?width=600&height=350"></script></div>
 
۱۶:۴۵ دستور نخست وزیر عراق برای کمک به مردم غزه
دفتر نخست وزیر عراق در اطلاعیه ای اعلام کرد : در راستای کمک به مردم غزه ، نخست وزیر عراق دستور ارسال کمک های ویژه به مردم غزه را صادر و در اسرع وقت این کمک ها برای رسیدن به دست مردم فلسطین به کشور مصر ارسال خواهد شد .

 

۱۶:۳۰ انگلیس برای بازگرداندن شهروندان خود از فلسطین اشغالی اعلام آمادگی کرد
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر ، خبرگزاری رویترز به نقل از وزیر امور خارجه انگلیس گزارش داد این کشور برای ایجاد سفرهای هوایی برای بازگشت شهروندان انگلیسی حاضر در فلسطین اشغالی از امروز که برای ترک اسرائیل تمایل دارند اعلام آمادگی کرد.

 

۱۵:۵۰ انتقال کشته های صهیونیستی با ماشین های حمل زباله
به گزارش کانال تلگرامی شبکه الاعلام المقاوم، رژیم اشغالگر صهیونیستی اجساد کشته های خود را با ماشین های حمل زباله منتقل می کند.

ششمین روز جنایات صهیونیست‌ها در غزه با ۱۳۵۴ شهید

 
 
۱۵:۰۵ ازدحام در فرودگاه بن گوریون شهر تل آویو
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، با آغاز عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر، فرودگاه بن گوریون در تل آویو روزهای شلوغی را شاهد است و اتباع رژیم در پی خروج از فلسطین اشغالی هستند.

 

۱۴:۳۰ تظاهرات ضد صهیونیستی در لندن
در اعتراض به حملات رژیم صیهونیستی به غزه و کشتار زنان و مردان و کودکان بی دفاع فلسطینی، سازمان‌های ضدجنگ، مخالفان صهیونیسم، هواداران فلسطین و هواداران صلح، در تظاهراتی با عنوان "آپارتاید را پایان دهید"، روز شنبه هفته آینده در لندن تظاهرات و راهپیمایی خواهند کرد.
برغم تهدید‌های دولت انگلیس برای هر گونه حمایت از فلسطینیان و حتی برای به اهتزاز دراوردن پرچم فلسطین، سازمان‌های ضد جنگ و ضد آپارتاید در انگلیس از همه هواداران فلسطین دعوت کردند در تظاهرات ضد اسرائیلی روز شنبه ۱۴ اکتبر، ۲۲ مهر ماه شرکت کنند و پایان خشونت‌های اسرائیل را علیه فلسطینیان، خواستار شوند.

ششمین روز جنایات صهیونیست‌ها در غزه با ۱۳۵۴ شهید

 
 
۱۳:۳۰ هشدار صلیب سرخ جهانی درباره اوضاع غزه
کانال تلگرامی فلسطین الان نوشت: صلیب سرخ جهانی هشدار داد اوضاع انسانی در غزه به سرعت از کنترل خارج خواهد شد.

 

 

۱۳:۲۰نتانیاهو: روزهای سخت زیادی را پیش رو خواهیم داشت
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین بنیامین نتانیاهونخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه آمریکا گفت:آمریکا! به خاطر ایستادن درکنار اسرائیل از تو ممنونم!
نتانیاهو گفت: روزهای سخت زیادی را پیش رو خواهیم داشت.
نتانیاهو همچنین گفت:حماس باید نابود شود!

 

 

۱۲:۵۵ لغو پرواز شرکت های هواپیمایی به فلسطین اشغالی 
خبرهای منتشر شده درانگلیس از لغو همه پروازهای شرکت های هواپیمایی ویرجین آتلانتیک، ایزی جت، رایان ایر، ویز ایر، ایرفرانس، لوفت هانزا ، امارات و برخی دیگر از شرکت های هواپیمایی به فلسطین اشغالی حکایت دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، گزارش های منتشر شده در انگلیس نشان می دهد این شرکت ها همه پروازهای خود را به مقصد یا از مبدا اسراییل به حالت تعلیق درآورده اند.
براساس این گزارش ها پروازهای مسافری و بازرگانی که از اغاز عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت با اختلال مواجه شده بود دیگر به کلی لغو شده است.

ششمین روز جنایات صهیونیست‌ها در غزه با ۱۲۰۳ شهید

 

 ۱۲:۴۵ براساس یک نظرسنجی  ۹۴ درصد از شهرک نشینان دولت نتانیاهو را مسئول بحران اخیر می‌دانند
پایگاه اینترنتی العهد نوشت در یک نظرسنجی مشخص شد ۹۴ درصد از شهرک نشینان صهیونیست معتقدند دولت نتانیاهو مسئول فروپاشی سامانه پدافند هوایی در شهرک‌های اطراف غزه است. ۸۴ درصد از شهرک نشینان نیز معتقدند حمله روز شنبه، به منزله شکست مقامات سیاسی است.

 

۱۲:۳۰ تعویق گشایش دانشگاه‌ها در اراضی اشغالی
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد: گشایش دانشگاه‌ها در اراضی اشغالی به ۵ نوامبر آینده موکول شد.

 

۱۲:۲۰ اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی
شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در خبری فوری گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد توانایی کنترل کامل منطقه "غلاف غزه" (شهرک های اطراف نوار غزه) را ندارد.

 

۱۱:۵۰  تظاهرات در حمایت از فلسطینیان در بروکسل

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10266969"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10266969?width=600&height=350"></script></div>
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10266970"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10266970?width=600&height=350"></script></div>

 

۱۱:۰۰ تخلیه نیمی از شهرک‌های صهیونیست نشین نزدیک به لبنان
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد: جبهه داخلی اسرائیل اعلام کرد ۵۰ درصد از شهرک‌های (صهیونیست نشین) نزدیک مرز لبنان تخلیه شده اند.
همچنین منابع فلسطینی به نقل از روزنامه عبری یدیعوت آحارنوت اعلام کردند جبهه داخلی اسرائیل از تخلیله ۲۴ شهرک صهیونیستی در اطراف غزه خبر داده است. بر اساس این خبر ده‌ها هزار شهرک نشین بعد از اطلاع از آمادگی حماس برای ادامه دادن جنگ تا دست کم یک ماه دیگر از محل سکونت خود منتقل شده اند.

 

۱۰:۳۰ اکستان حملات رژیم صهیونیستی را به غزه محکوم کرد
به گزارش سایت خبری «اکسپرس نیوز»، کابینه دولت پاکستان به سرپرستی «انوار الحق کاکر» نخست وزیر این کشور طی نشستی ضمن بررسی تحولات اخیر فلسطین، حملات و بمباران وحشیانه نوار غزه را توسط رژیم صهیونیستی طی چهل و هشت ساعت گذشته به شدت محکوم کرد. مرتضی سولنگی وزیر اطلاع رسانی پاکستان در نشستی مطبوعاتی گفت: دولت پاکستان بمباران و کشتار فلسطینیان بیگناه به ویژه غیرنظامیان در غزه توسط اسرائیل را به شدت محکوم کرده و خواستار توقف فوری این حملات است.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10266437"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10266437?width=600&height=350"></script></div>

 

۱۰:۱۵ رژیم صهیونیستی از بمب های خوشه ای علیه فلسطینیان استفاده کرده است
شبکه الاقصی با انتشار تصاویری، اعلام کرد ارتش رژیم اشغالگر از بمب های ممنوعه خوشه ای در حمله علیه غزه استفاده می کند.

ششمین روز جنایات صهیونیست‌ها در غزه با ۱۲۰۰ شهید

 
 
۱۰:۰۰ حمله دوباره به منطقه برج های مخابراتی غزه
شبکه العالم از حمله دوباره جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه برج های (دکل ها) مخابراتی غزه خبر داد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10266124"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10266124?width=600&height=350"></script></div>

 

۰۹:۵۰  بازگشت پیروزمندانه ۲۰۰۰ رزمنده مقاومت از شهرک‌های صهیونیست نشین به نوار غزه
به گزارش کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد حدود ۲۰۰۰ رزمنده مقاومت در ابتدای عملیات در روز شنبه به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه وارد شدند و با موفقیت به غزه بازگشتند.

 

۰۹:۳۰ المنار: حمله موشکی مقاومت فلسطین به تل آویو
شبکه المنار در خبری فوری گزارش داد: در پاسخ به حمله رژیم صهیوینستی به شهروندان و غیر نظامیان فلسطینی، رزمندگان مقاومت، تل آویو را هدف قرار دادند.

 

۰۹:۲۰ فاش شدن دروغ رژیم صهیونیستی درباره هدف قرار دادن نیروهای مقاومت
مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری اعلام کرد چهار نفر از نیروهای مقاومت را در شهرک های صهیونیستی ترور کرده است. در حالی که پس از مدتی مشخص شد آنها کارگر و غیر نظامی و در حال بازگشت به منطقه خود بودند. با اینکه آنها دستان خود را به علامت تسلیم بالا بردند نظامیان صهیونیست آنها را به گوله بستند.

 

۰۹:۰۰ ابراز همبستگی مردم آفریقای جنوبی با مردم فلسطین
شبکه تلویزیونی افریکن نیوز گزارش داد صدها نفر از مردم آفریقای جنوبی با برگزاری تظاهرات با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10265731"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10265731?width=600&height=350"></script></div>
 
 
۰۸:۴۵ دستور وزیر بهداشت و درمان رژیم اشغالگر برای خودداری از درمان اسرای حماس
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، موشه اربل، وزیر بهداشت و درمان رژیم صهیونیستی، دستوری مبنی بر امتناع از درمان رزمندگان حماس در بیمارستان ها- که در روز چهارشنبه به اسارت در آمدند- صادر کرد.
 
 
 
۰۸:۳۰ تاکید سازمان ملل بر تامین آب ، غذا و سوخت برای مردم غزه - شبکه خبر
دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد باید اجازه داده شود که منابع حیاتی از جمله سوخت، غذا و آب به غزه وارد شود.
آنتونیو گوترش همچنین از اینکه رژیم صهیونیستی شماری از کارکنان سازمان ملل را در غزه کشته است ابراز تاسف کرد.
وی افزود: من عمیقا از این بابت که برخی همکارانم در حملات اسراییل کشته شده اند متاسفم! حدود ۲۲۰ هزار فلسطینی در ۹۲ مرکز سازمان ملل درسراسر غزه پناه گرفته اند. مراکز سازمان ملل، بیمارستان ها، مدارس و درمانگاه ها‌ی غزه هرگز نباید هدف حمله قرار گیرند.  
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10265569"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10265569?width=600&height=350"></script></div>

 

۰۸:۰۰ شهادت چند کودک در اردوگاه الشاطیء در غزه
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: در حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطیء در غزه شماری از جمله چند کودک به شهادت رسیدند.

 

 

۰۷:۵۵ تخلیه یک شهرک یهودی نشین در مرز لبنان و سرزمین های اشغالی
فوربز با انتشار تصاویری از متروکه شدن یک شهرک یهودی نشین نزدیک مرز لبنان خبر داد.
تصاویر منتشر شده نشان می دهد این شهرک کاملا متروکه شده و تنها خودروهای نیروهای سازمان ملل متحد در حال تردد در آن هستند.

ششمین روز جنایات صهیونیست‌ها در غزه با ۱۲۰۰ شهید

 

۰۷:۴۵ هشدار سخنگوی گردان های قدس به رژیم اشغالگر و تأکید بر گسترش دامنه حملات
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد سخنگوی نظامی گردان های قدس اعلام کرد دامنه حملات گسترش یافته است و آنچه در جنوب لبنان اتفاق افتاد تنها نمونه کوچکی از آن چیزی است که انتظار شما (صهیونیست ها) را می کشد.
وی افزود: در خارج از فلسطین نیز مثل داخل فلسطین آماده شده ایم و آنچه را در اطراف نوار غزه اتفاق افتاد در جاهای دیگر نیز خواهید دید.
وی تاکید کرد: دشمن از مقابله با مقاومت ناتوان است به همین سبب خشم خود را بر سر زنان و کودکان خالی می کند. درگیری ها محدود به غزه نیست و مقابله با رژیم اشغالگر گسترش یافته و کرانه باختری و جنوب لبنان را نیز در بر گرفته است.

 

 

۰۷:۴۲ تظاهرات ضدصهیونیستی در شماری از شهرهای آمریکا
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، تعدادی از شهرهای آمریکا شاهد تظاهرات در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10265298"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10265298?width=600&height=350"></script></div>

 

۰۷:۲۵ هشدار وزارت بهداشت درباره وخامت اوضاع در غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد خبرگزاری فلسطین از شهادت هفت شهروند فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر در حملات هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به یک منزل در غرب خانیونس در جنوب نوار غزه خبر داد. 
ششمین روز جنایات صهیونیست‌ها در غزه با ۱۲۰۰ شهید
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد اوضاع درمانی به شدت وخیم است و دیگر نمی توان درباره آن سکوت کرد.
وی افزود باید اقداماتی فوری برای تامین گذرگاه های امن جهت دریافت کمک های درمانی و انتقال زخمی ها انجام شود.

 

۰۷:۱۵ شهادت چند کودک در اردوگاه الشاطیء در غزه
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: در حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطیء در غزه شماری از جمله چند کودک به شهادت رسیدند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10265245"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4012259/10265245?width=600&height=350"></script></div>
۰۷:۰۵ ارتش رژیم صهیونیستی: ۲۲۰ نظامی کشته شده اند
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: ارتش اسرائیل نام ۳۱ نظامی دیگر خود را که در عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیدند منتشر کرد.
ارتش اسرائیل شمار کشته شدگان نظامی را از آغاز عملیات طوفان الاقصی ۲۲۰ نفر اعلام کرد.

ششمین روز جنایات صهیونیست‌ها در غزه با ۱۲۰۰ شهید

 

۰۷:۰۰ به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، سازمان ملل از افزایش شمار آوارگان جنگ در غزه به بیش از ۳۳۸ هزار نفر خبر داد.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد حدود شصت درصد زخمی‌ها در نوار غزه زن و کودک هستند.

 

 

 

 

 

نظر شما