شناسهٔ خبر: 62926470 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طوفان الاقصی:

هفتمین روز جنایت صهیونیست‌ها: ۱۸۰۰ شهید، ۷۳۸۸ زخمی

وزیر امور خارجه اردن درباره هرگونه تلاش برای کوچاندن فلسطینیان از نوار غزه به مصر هشدار داد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ ­سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به ۱۸۰۰ نفر و شمار مجروحان به ۷۲۶۲ نفر افزایش یافت.

 

در حال بروزرسانی...

 

انتقاد نخست وزیر لبنان از حملات رژیم اشغالگر به خبرنگاران در جنوب لبنان
شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد نجیب میقاتی نخست وزیر دولت موقت لبنان تاکید کرد حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در جریان حملات به لبنان لکه ننگی است که به کارنامه این رژیم اضافه می شود.

 

عصام عبدالله خبرنگار رویترز در حمله رژین صهیونیستی به جنوب لبنان شهید شد
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، عصام عبدالله خبرنگار رویترز در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه علما الشعب در جنوب لبنان به شهادت رسید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

 

نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست نشین میرف نفوذ و با صهیونیست ها درگیر شدند
به گزارش شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم ، گردان های قدس و قسام در پی عملیات یورش و نفوذ به شهرک صهیونیست نشین میرف در شرق جنین با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و از این مکان خارج شدند.

 

 تخلیه بیمارستان کودکان « الدره» در شرق غزه
شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری گزارش داد: وزارت بهداشت غزه اعلام کرد، بیمارستان کودکان«الدره » در شرق غزه پس از هدف قرار گرفتن بمب های فسفری سفید تخلیه شد.

 

شهادت یک خبرنگار در جنوب لبنان
شبکه تلویزیونی العهد در خبری فوری گزارش داد: یک خبرنگار در جنوب لبنان بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. خودروهای امدادگران در حال انتقال مجروحان هستند.

 

درگیری های پراکنده در جنوب لبنان
در پاسخ به آتشباری ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان چند پایگاه رژیم صهیونیستی در این منطقه هدف گلوه های نیروهای مقاومت قرا گرفت .تلفات احتمالی هنوز مشخص نیست اما برخی مزارع دچار آتش سوزی شده است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10273563"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10273563?width=600&height=350"></script></div>
گردان شهدای الاقصی، رسما وارد نبرد طوفان الاقصی شد
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، گردان شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح در کرانه باختری، در بیانیه ای، رسما ورود خود را به نبرد طوفان الاقصی اعلام کرد.

 

صدای آژیر خطر در تل آویو
شبکه خبری الجزیره در خبری فوری از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در تل آویو خبر داد.

 

حمایت مردم نیجریه از غزه
کانال تلگرامی القسطل در خبری فوری گزارش داد: مردم نیجریه با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهایی در حمایت از مردم غزه سردادند و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.
هفتمین روز جنایت صهیونیست‌ها: ۱۸۰۰ شهید، ۷۳۸۸ زخمی هفتمین روز جنایت صهیونیست‌ها: ۱۸۰۰ شهید، ۷۳۸۸ زخمی
حمله توپخانه ای رژیم اشغالگر به «علما الشعب» در جنوب لبنان
شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق اطراف علما الشعب در بخش غربی جنوب لبنان را هدف قرار داد.

 

تجمع های حمایت از فلسطین در افغانستان
شهروندان کابل و ننگرهار افغانستان امروز در حمایت از مقاومت ملت فلسطین تجمع کردند. هزاران نفر از شهروندان استان ننگرهار و کابل امروز در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی دست به تجمع زدند. شهروندان کابل با تجمع در برابر مسجد عیدگاه در مرکز شهر کابل، جنایات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و بر حمایت از ملت فلسطین تاکید کردند. تظاهر کنندگان با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و زنده باد اسلام، پایان جنایات رژیم صهیونیستی را خواستار شدند. شرکت کنندگان از مجامع بین المللی خواستند از جنایات رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10272990"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10272990?width=600&height=350"></script></div>

۱۷۹۹شهید از جمله ۵۸۳ کودک در غزه
به گزارش پایگاه خبری العهد، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تاکنون ۱۷۹۹ نفر از جمله ۵۸۳ کودک در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید شده اند.

 

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی: ساکنان شهرک اشکول در پناهگاه هایشان باقی بمانند
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، رسانه های عبری اعلام کردند جبهه داخلی اسرائیل از شهرک نشینان ساکن اشکول در اطراف غزه خواستند به علت تردید در خصوص پرواز یک پهپاد در پناهگاه هایشان باقی بمانند.

 

دستور شاه اردن برای سرکوب فلسطینی‌های در حال عزیمت به سمت مرز‌های فلسطین
به گزارش منابع خبری، عبد الله دوم پادشاه اردن به ارتش این کشور دستور داد تا انبوهی از شهروندان فلسطین را که در حال عزیمت از اردن سمت بهمرز‌های این کشور با فلسطین هستند، سرکوب کند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10271588"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10271588?width=600&height=350"></script></div>

بر این اساس تعداد زیادی از نظامیان اردنی در اطراف مرز‌های این کشور با فلسطین اشغالی مستقر شدند تا با سرکوب فلسطینی‌ها از مرز‌های اردن محافظت کنند.

 

بیش از هزار و صد شهید و زخمی در غزه از سحرگاه امروز
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر اعلام کرد خبرگزاری فلسطین گزارش داد از سحرگاه امروز تا کنون، بیش از یکصد فلسطینی در نوار غزه شهید و بیش از یک هزار نفر دیگر زخمی شده اند.

 

تصاویر حمله پلیس فرانسه به تظاهرکننگان حامی فلسطین
شبکه تلویزیونی العربی تصاویری از اقدام پلیس فرانسه به متفرق کردن تظاهرات حمایت از فلسطین در شهر تولوز منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10271424"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10271424?width=600&height=350"></script></div>

 

هشدار پوتین درباره پیامد‌های عملیات زمینی رژیم اشغالگر در غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت عملیات نظامی زمینی احتمالی اسرائیل در غزه پیامد‌های بزرگی خواهد داشت.

وی افزود واشنگتن روند سازش فلسطین و اسرائیل را به انحصار خود در آورده و حقوق تاریخی مشروع ملت فلسطین را نادیده گرفته است.

 

تظاهرات حمایت از غزه در ژاپن
شبکه تلویزیونی الغدیر تصاویری از تظاهرات مسلمانان ژاپن در حمایت از نوار غزه با شعار "آزادی برای غزه" در توکیو منتشر کرد.

هفتمین روز جنایت صهیونیست ها: ۱۵۷۲ شهید، ۷۲۶۲ زخمی و ۴۲۳ هزار آواره

 

واشنگتن پست حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه را با حملات آمریکا در افغانستان مقایسه کرد
شبکه تلویزیونی المنار به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد بمب‌هایی که اسرائیل طی یک هفته بر سر غزه ریخته است از بمب‌هایی که آمریکا ظرف یک سال کامل بر سر افغانستان ریخت، بیشتر است.

 

به آتش کشیده شدن پرچم رژیم اشغالگر در راهپیمایی مردم بغداد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر از به آتش کشیده شدن پرچم رژیم صهیونیستی در جریان راهپیمایی گسترده مردم بغداد در حمایت از فلسطینیان و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی، پخش کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10271281"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10271281?width=600&height=350"></script></div>

 

شلیک گاز اشک آور به تجمع اردنی‌های حامی فلسطین
پایگاه العربی الجدید با انتشار تصاویری نوشت: نیرو‌های امنیتی اردن به سمت مردم در حال حرکت به طرف مرز‌های فلسطین اشغالی گاز اشک آور شلیک کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10271230"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10271230?width=600&height=350"></script></div>

 

حضور گسترده لبنانی‌ها در مرز‌های فلسطین اشغالی
پایگاه الرساله با انتشار تصاویری نوشت: هزاران لبنانی در حمایت از غزه و فلسطین روانه مرز‌های فلسطین اشغالی شدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10271220"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10271220?width=600&height=350"></script></div>

 

استقرار تجهیزات و ادوات زرهی رژیم صهیونیستی؛ احتمال آمادگی برای حمله زمینی
شبکه تلویزیونی المیادین تصاویری از استقرار تانک‌ها و ادوات زرهی رژیم صهیونیستی پخش کرد.

خبرنگار المیادین در شمال نوار غزه با اشاره به استقرار این تجهیزات تاکید کرد احتمال می‌رود این اقدامات زمینه سازی برای حمله زمینی به نوار غزه باشد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10271213"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10271213?width=600&height=350"></script></div>

 

آمریکا و چند کشور غربی در حال تخلیه اتباع خود از فلسطین اشغالی هستند
به گزارش پایگاه خبری العهد، آمریکا و چند کشور غربی تخلیه اتباع خود را از فلسطین اشغالی از طریق فرودگاه بن گوریون آغاز کردند.

 

لحظه شهادت خبرنگار فلسطینی در حملات صهبونیست‌ها
کانال تلگرام قدس فید، تصاویری از لحظه شهادت محمد شهاب خبرنگار فلسطینی در غزه منتشر کرد که با گوشی همراه خود در حال ارسال پیام به کشور‌های عربی بود.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10271188"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10271188?width=600&height=350"></script></div>

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بحران امنیتی و وجودی این رژیم سخن گفتند
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کشیده شدن اوضاع به جنگی فراگیر به تغییر گسترده در توازن قوا در خاورمیانه منجر خواهد شد.
این رسانه‌ها افزودند کاملا روشن است که اسرائیل با خطرناک‌ترین بحران امنیتی و وجودی روبرو شده است که شکست سنگین سیاسی، امنیتی، نظامی و اطلاعاتی را نشان می‌دهد.

 

هجوم اردنی‌ها به مرز‌های فلسطین اشغالی
شبکه تلویزیونی المیادین تصاویری از عزیمت تعداد زیادی از مردم اردن با خودرو به سمت مرز‌های فلسطین اشغالی پخش کرد.
المیادین افزود نیرو‌های امنیتی اردن تدابیر شدیدی در مرز‌ها به اجرا گذاشته اند.

 

حمله با سلاح سرد به یک دیپلمات صهیونیست در پکن
به گزارش منابع خبری، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد یک دیپلمات اسرائیلی در شهر پکن پایتخت چین با سلاح سرد هدف حمله قرار گرفت اما حال وی باثبات است.
این روزنامه به جزئیات بیشتری درباره این حمله اشاره نکرد.

 

آغاز تظاهرات جمعه خشم در داخل و خارج از فلسطین
به گزارش منابع خبری، برگزاری گسترده تظاهرات مردمی در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در نوار غزه موسوم به «جمعه خشم» در بسیاری از مناطق داخل و خارج از اراضی فلسطین آغاز شده است.

 

پر شدن سردخانه‌های بیمارستان الاقصی در دیر البلح
کانال تلگرامی شمس نیوز از پر شدن سردخانه‌های بیمارستان الاقصی در دیر البلح به علت افزایش شمار شهدای فلسطینی و قرار گرفتن پیکر‌های شهدا در چادر‌های اطراف بیمارستان خبر داد.

هفتمین روز جنایت صهیونیست ها: ۱۵۷۲ شهید، ۷۲۶۲ زخمی و ۴۲۳ هزار آواره

 

 

کشته شدن ۱۳ تن از اسرا در مناطق مختلف نوار غزه در حملات رژیم اشغالگر
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به نقل از گردان‌های قسام از کشته شدن شش تن از اسرا در استان شمال در دو مکان جداگانه و هفت نفر دیگر در استان غزه در سه مکان مختلف که هدف حملات رژیم اشغالگر قرار گرفته اند خبر داد و اعلام کرد شماری از اسرای کشته شده از اتباع خارجی بودند که در ۲۴ ساعت گذشته در حملات رژیم صهیونیستی کشته شده اند.

 

موشه یعلون: دولت اسرائیل بایدبا پذیرش شکست استعفا دهد
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم موشه یعلون رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: دولت اسرائیل و رئیس جمهورآن باید استعفا دهند و شکست را بپذیرند.

 

تصاویری از تجمع در دانشگاه کلمبیای نیویورک در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
کانال تلگرامی خبرگزاری صابرین نیوز تصاویری از تجمع اعتراضی در دانشگاه کلمبیای نیویورک برای اعلام حمایت از فلسطین، مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270868"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270868?width=600&height=350"></script></div>

 

فرستاده فلسطین به ژاپن: طرح رژیم اشغالگر برای نابودی کامل غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری گزارش داد فرستاده فلسطین به ژاپن گفت درخواست اسرائیل از غیرنظامیان برای ترک شهر غزه، طرحی برای تخلیه همه ساکنان نوارغزه و نابودی کامل غزه است.

 

تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده برای حمایت از غزه
شبکه تلویزیونی المسیره تصاویری از تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده برای حمایت از غزه و مقاومت فلسطین منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270803"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270803?width=600&height=350"></script></div>

استفاده مردم غزه از آب دریا برای آشامیدن
شبکه اسکای نیوز در گزارشی به نقل از صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد: به علت قطع آب، برخی از مردم غزه شروع به استفاده از آب دریا برای آشامیدن کردند.

 

رسانه‌های صهیونیستی: به رغم همه حملات به غزه تاکنون هیچ نتیجه مهمی به دست نیاوردیم
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: به رغم همه حملاتی که به غزه انجام داده ایم، اما تاکنون هیچ نتیجه مهمی از نظر نظامی به دست نیاوردیم.

 

اعتراف عضو کنست به کاهش شدید اعتماد مردم به مقامات رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد دانی دانون عضو کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد مردم دیگر مثل گذشته به مقامات اعتماد نخواهند داشت.

 

پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان مناطق مرزی لبنان
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به نقل از خبرنگار خود از پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان منطقه مرزی ناقوره در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

 

تجمع شهروندان عراقی در بغداد برای برگزاری تظاهراتی در حمایت از فلسطین
یونیوز از تجمع شهروندان عراقی در میدان التحریر در مرکز بغداد به منظور برگزاری تظاهراتی در حمایت از فلسطین، نیرو‌های مقاومت غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.

هفتمین روز جنایت صهیونیست ها: ۱۵۷۲ شهید، ۷۲۶۲ زخمی و ۴۲۳ هزار آواره

 

 

شنیده شدن صدای ۳ انفجار در اطراف منطقه مرزی شهرک الضهیره لبنان
شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری به نقل از منابع خبری از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در اطراف منطقه مرزی شهرک الضهیره لبنان خبر داد.

 

رژیم صهیونیستی در غزه شش هزار بمب انداخته است
نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از روز شنبه تاکنون شش هزار بمب بر فراز غزه فرو‌ریخته و ۳۶۰۰ هدف را هدف قرار داده است. غیرنظامیان ازجمله کودکان در زمره زخمی‌های این حملات هستند.

 

۷۰ شهید در کمتر از یک ساعت در بمباران نوار غزه
شبکه فلسطین الیوم در خبری فوری گزارش داد: در ۶ حمله هواپیما‌های رژیم اشغالگر به مناطقی از نوار غزه در کمتر از یک ساعت ۷۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

 

موشکباران تل آویو و فرودگاه بن گوریون
شبکه فلسطین الیوم در خبری فوری اعلام کرد: رزمندگان مقاومت در واکنش به هدف قرار گرفتن غیر نظامیان فلسطینی (از سوی رژیم اشغالگر)، مناطقی از تل آویو و فرودگاه بن گوریون و عسقلان و شهر‌های اراضی اشغالی و شهرک‌های صهیونیست نشین را موشکباران کردند.

 

دستکم ۱۰۰ شهید طی ۲ ساعت در بمباران غزه
شبکه فلسطین الیوم در خبری فوری اعلام کرد: در جریان حملات مداوم رژیم اشغالگر به نوار غزه، در کمتر از دو ساعت، دستکم ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

 

تصاویر کودکان مجروح فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
کانال تلگرام «عین علی فلسطین» تصاویری از کودکان زخمی فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و خانه‌ها در غزه منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270353"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270353?width=600&height=350"></script></div>

 

آغاز تخلیه شهرک سدیروت و انتقال ده هزار نفر به ایلات
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه گسترده شهرک سدیروت خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند ده هزار تن از شهرک نشینان ساکن شهرک‌های اطراف نوار غزه به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی منتقل شده اند.

 

لوید آستین: شواهدی درباره نقش ایران در عملیات حماس وجود ندارد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد لوید آستین وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد فعلا هیچ قرائن و شواهدی در دست نداریم که نشان دهنده نقش ایران در برنامه ریزی برای حمله حماس به اسرائیل باشد.

 

حمله ارتش رژیم اشغالگر به سه هزار و ششصد هدف در نوار غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد ارتش اسرائیل اعلام کرد سه هزار و ششصد هدف از جمله مراکز فرماندهی و زیرساخت‌های نظامی و کارگاه‌های تولید مواد منفجره را در نوارغزه هدف قرار داده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی در انتظار موافقت مقامات سیاسی برای اجرای عملیات زمینی در غزه
کانال تلگرامی احمد ابو ایاد کارشناس مسائل رژیم اشغالگر به نقل از شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، نیرو‌های امنیتی اسرائیل آماده اجرای عملیات زمینی در نوار غزه و منتظر موافقت مقامات سیاسی هستند که در صورت موافقت آنها، ماه‌ها در نوارغزه خواهند ماند.

هدف نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از اجرای عملیات در نوار غزه که به اطلاع مقامات سیاسی این رژیم رسیده است، خلع سلاح نوار غزه است.

 

حمله شدید رژیم صهیونیستی به بندر غزه
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: رژیم صهیونیستی در حملاتی شدید منطقه بندر غزه و ساختمان‌های مسکونی در منطقه ساحلی را هدف قرار داد.

 

خارج کردن اجساد ۶۷ نفر از شهدای خانواده‌های شهاب و حلاوه در جبالیا از زیر آوار
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد در پی حمله رژیم اشغالگر به منزل خانواده حلاوه در جبالیا شمال نوار غزه، اجساد ۲۳ نفر از ساکنان این منزل از زیر آوار بیرون آورده شد.

در حمله به منزل خانواده شهاب در جبالیا نیز ۴۴ نفر از اعضای این خانواده به شهادت رسیدند. ۱۶ تن از شهدا کودکان دو تا ۱۴ ساله هستند.

 

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره اوضاع بهداشت و درمان در نوار غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد سازمان جهانی بهداشت هشدار داد نظام سلامت در نوار غزه در حال فروپاشی است.
این سازمان تاکید کرد برای جلوگیری از فاجعه انسانی، سوخت و امکانات درمانی باید هر چه سریع‌تر به نوار غزه ارسال شود.

 

اعتراف تل آویو به کشته شدن یکی از نظامیان خود در مرز‌های لبنان
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد رادیو ارتش رژیم اشغالگر از کشته شدن یک نظامی این رژیم بر اثر موشک ضد زره پوش که حزب الله دیروز در منطقه عرب العرامشه در مرز‌های لبنان شلیک کرد، خبر داد.

 

اعلام اسامی ۱۲ تن دیگر از کشته شدگان ارتش رژیم اشغالگر
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد ارتش اسرائیل اسامی ۱۲ تن دیگر از نظامیان خود را که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی کشته شدند اعلام کرد.

به این ترتیب تعداد کشته شدگان ارتش این رژیم به ۲۵۸ نفر می‌رسد.

 

تاکید سازمان ملل بر ضرورت لغو دستور انتقال اهالی شمال نوار غزه به جنوب
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد ارتش اسرائیل ضرورت انتقال همه فلسطینیان شمال غزه به جنوب این منطقه طی ۲۴ ساعت را به ما ابلاغ کرد.

وی تاکید کرد تعداد کسانی که اسرائیل خواستار انتقال آن‌ها به جنوب نوار غزه است به یک میلیون و یکصد هزار نفر می‌رسد.

وی افزود برای جلوگیری از وقوع فاجعه خواستار لغو دستور انتقال اهالی شمال نوار غزه به جنوب هستیم.

 

درخواست از مردم غزه برای نادیده گرفتن هشدار برای انتقال به جنوب
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد دفتر رسانه‌ای دولت در غزه اعلام کرد: هشدار به مردم غزه برای انتقال (به جنوب)، تبلیغات نادرست و جنگ روانی است و ما از شهروندان خود می‌خواهیم که آن را نادیده بگیرند. وزارت امور داخلی غزه نیز اعلام کرد: اشغالگران بر جنگ روانی برای حمله به جبهه داخلی و آواره کردن شهروندان متمرکز هستند و ما تاکید می‌کنیم که به آن توجه نکنند.

 

حمله قایق‌های جنگی رژیم اشغالگر به سواحل غزه
شبکه تلویزیونی المیادین درخبری فوری گزارش داد: قایق‌های جنگی اسرائیلی به سمت سواحل نوار غزه تیراندازی کردند.

 

انتقال مرکز فعالیت و کارکنان بین المللی آنروا به جنوب نوار غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد آژانس امداد و اشتغال فلسطینیان وابسته به سازمان ملل (آنروا) در توئیتی اعلام کرد مرکز اصلی فعالیت‌ها و کارکنان بین المللی خود را به جنوب نوار غزه منتقل کرده است.

 

بانوی فلسطینی: ما با مقاومت هستیم و غزه سربلند است
به گزارش کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، یک بانوی فلسطینی که همه خانواده اش در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده اند، گفت: ما با مقاومت هستیم و غزه عزیز و سربلند است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270295"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270295?width=600&height=350"></script></div>

 

تلاش برای نجات کودک فلسطینی از زیر آوار به دنبال حملات صهیونیستی
خبرگزاری قدس نت تصاویری از تلاش برای نجات کودک باقی مانده زیر آوار ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به آپارتمان چند طبقه در اردوگاه البریج در مرکز غزه منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270283"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270283?width=600&height=350"></script></div>

 

اعتراف رژیم صهیونیستی به کشته شدن ژنرال ارتش در طوفان الاقصی
به گزارش یونیوز، رژیم صهیونیستی پس از شش روز سکوت، به کشته شدن ژنرال «لیئون بار» از افسران عالی رتبه ارتش این رژیم در نبرد طوفان الاقصی اذعان کرد.

هفتمین روز جنایت صهیونیست ها: ۱۵۷۲ شهید، ۷۲۶۲ زخمی و ۴۲۳ هزار آواره

 

هشدار ارتش رژیم اشغالگر به اهالی غزه برای تخلیه منازل و رفتن به جنوب
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل از غیرنظامیان در غزه خواست منازل خود را تخلیه کنند و برای در امان ماندن از حملات این رژیم به مناطق جنوبی نوار غزه بروند.

 

تصاویری از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بیت لاهیا
کانال تلگرامی القدس الیوم تصاویری از حملات شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر بیت لاهیا در نوار غزه منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270209"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270209?width=600&height=350"></script></div>

 

هشدار اسرائیل به سازمان ملل مبنی بر تخلیه ۱,۱ میلیون نفر از ساکنان شمال غزه ظرف ۲۴ ساعت
خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از مقر سازمان ملل متحد گزارش داد سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد روز پنج شنبه (به وقت محلی) اعلام کرد ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به سازمان ملل دستور داده است ظرف ۲۴ ساعت حدود یک میلیون و صد هزار نفر از ساکنان شمال نوار غزه را به جنوب منتقل کند.

 

اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به استفاده از موشک‌های آمریکایی «شرایک»
شبکه تلویزیونی المسیره در خبر فوری گزارش داد: فرمانده نیروی هوایی ارتش اشغالگر، اعلام کرد این رژیم نخستین بار از موشک‌های آمریکایی «شرایک» در حملات هوایی به نوار غزه استفاده می‌کند.

 

شهادت ۱۰ نفر از امدادرسانان در نوار غزه
شبکه تلویزیونی المسیره در خبر فوری گزارش داد: هلال احمر فلسطین اعلام کرد ارتش تاکنون ۱۰ نفر از نیرو‌های امدادی را در حملات مستمر هوایی به نوار غزه به شهادت رسانده است.

 

تصاویر بمباران برج‌های مسکونی در نوار غزه
خبرگزاری «سما»، تصاویری را از بمباران برج‌های مسکونی «مخابرات» در منطقه السودانیه نوار غزه را پخش کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270156"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270156?width=600&height=350"></script></div>

 

گریه دختر فلسطینی که در زیر آوار به دنبال مادرش است
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، تصاویری را از یک دختر زخمی فلسطینی پخش کرد که همزمان با تلاش برای جستجوی مادرش از زیر آوار‌ها در نوار غزه، گریه می‌کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270154"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270154?width=600&height=350"></script></div>

 

شهادت عبدالرحمان شهاب و خانواده اش بر اثر حمله هوایی صهیونیست‌ها به جبالیا
به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر»، «جنبش جهاد اسلامی» فلسطین از شهادت «عبدالرحمن شهاب» آزاده فلسطینی و مدیر مرکز مطالعات فلسطینی اطلس و خانواده اش در بمباران «جبالیا» در شمال نوار غزه خبر داد.

 

بیش از ۱۴ مرکز پزشکی و بهداشتی غزه به علت حمله مستمر صهیونیست‌ها خسارت سنگین دیده است
به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر»، بخش بهداشت و درمان فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: به ۱۴ مرکز بهداشتی و پزشکی از جمله بیمارستان «بیت حانون» که خارج از خدمت شده است، بر اثر بمباران مستمر صهیونیست‌ها خسارت‌های فراوانی وارد شده است.

 

حدود نیمی از شهیدان غزه را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند
به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر»، بخش بهداشت و درمان فلسطین در نوار غزه اعلام کرد حدود نیمی از شهیدان حملات رژیم صهیونیستی به غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

 

رژیم صهیونیستی با بمب‌های جدید دو تنی آمریکایی غزه را بمباران می‌کند
به گزارش شبکه تلویزیونی «المیادین»، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند ارتش این رژیم از بمب‌های ویرانگر آمریکایی که به تازگی به اسرائیل رسیده و وزن هر یک از آن‌ها دو تن است، نوار غزه را بمباران می‌کند.

 

ونزوئلا خواستار تشکیل یک گذرگاه انسانی برای کمک به ساکنان غزه شد
به گزارش شبکه تلویزیونی «المیادین»، وزیر امور خارجه ونزوئلا با همتای فلسطینی خود تماس تصویری گرفت و خواستار آتش بس و تشکیل یک گذرگاه انسانی شد.

 

شهادت همه اعضای ۷۱ خانواده فلسطینی در غزه
شبکه تلویزیونی «المنار» در خبر فوری گزارش داد: در حمله هوایی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تا کنون اعضای ۷۱ خانواده فلسطینی به طور کامل به شهادت رسیده اند.

 

تظاهرات در فرانسه، بلژیک، هلند و سوئد در حمایت از فلسطین
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، تصاویری را از برگزاری تظاهرات در کشور‌های فرانسه، بلژیک، هلند و سوئد در حمایت از ملت فلسطین پخش کرد.

 

بازداشت ده‌ها فلسطینی در شهر الخلیل
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبر فوری گزارش داد: نظامیان اشغالگر با یورش به شهر الخلیل در کرانه باختری، ده‌ها فلسطینی را بازداشت کردند.

 

فراخوان جنبش جهاد اسلامی: امت اسلامی و عربی برای کمک به مردم غزه قیام کنید
به گزارش شبکه تلویزیونی «فلسطین الیوم»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در فراخوان و پیامی برای ملت فلسطین، امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان اعلام کرد مردم ما در غزه هدف وحشتناک‌ترین نسل کشی در برابر چشمان جهانیان قرار گرفته است و ما تحرک فوری برای توقف نسل کشی در غزه و نسل کشی ساکنان آن به دست صهیونیست‌ها را خواستاریم.

شما می‌توانید از اقدام صهیونیست‌ها به نسل کشی فلسطینیان در غزه جلوگیری کنید؛ اگر غربی‌ها از شما‌ها موضع صادقانه و یکپارچه‌ای ببینند، اگر اکنون نخواهید برای یاری مقدسات تان و برادرانتان حرکت و اقدام کنید، پس چه زمانی می‌خواهید اقدام کنید؟ میدان‌ها و خیابان‌ها و کوچه‌ها را با برپایی تظاهرات خشم برای توقف نسل کشی برادرانتان پر کنید.

 

جنبش جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه بین المللی در همه بخش‌های غزه استفاده می‌کند
به گزارش شبکه تلویزیونی «فلسطین الیوم»، «جنبش جهاد اسلامی» فلسطین در فراخوان و پیامی برای ملت فلسطین، امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان اعلام کرد «رژیم صهیونیستی از تسلیحات ممنوعه بین المللی در همه محله‌ها و بخش‌های غزه استفاده می‌کند.»

 

شهرک نشینان یک نانوایی را در روستای فلسطینی ویران کردند
شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر» در خبر فوری گزارش داد: شهرک نشینان اسرائیلی که از حمایت نظامیان این رژیم برخوردار بودند، با یک دستگاه بلدوزر، یک واحد نانوایی را در روستای فلسطینی «حواره» در کرانه باختری ویران کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270149"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270149?width=600&height=350"></script></div>

 

دیده بان حقوق بشر: استفاده اسرائیل از فسفر سفید در حمله به لبنان و غزه
شبکه تلویزیونی «المیادین» در خبر فوری گزارش داد: سازمان دیده بان حقوق بشر تاکید کرد اسرائیل روز‌های دهم و یازدهم اکتبر در حمله به غزه و لبنان از بمب‌ها و گلوله‌های حاوی فسفر سفید استفاده کرده است.

 

جهاد اسلامی خواستار اقدام فوری بین المللی برای متوقف کردن کشتار‌ها در غزه شد
شبکه تلویزیونی «المنار» در خبر فوری گزارش داد: جنبش جهاد اسلامی از ملت فلسطین، امت عربی و اسلامی و آزادمردان جهان خواست برای متوقف کردن کشتار‌ها در غزه، اقدام‌های فوری صورت دهند.

 

تظاهرات در گوشه و کنار جهان در روز جمعه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی «فلسطین الیوم»، قدس و کرانه باختری رود اردن، کشور‌های عربی و اسلامی و کشور‌های غربی روز جمعه و پس از نماز جمعه صحنه تظاهرات گسترده مردمی در محکومیت جنایت‌های مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه می‌شود.

 

شمار آوارگان غزه به ۴۲۳ هزار نفر افزایش یافت
شبکه تلویزیونی «المیادین» در خبر فوری گزارش داد: سازمان ملل متحد اعلام کرد شمار کسانی که در پی حملات هوایی ارتش اسرائیل به نوار غزه، آواره شده اند، به ۴۲۳ هزار نفر افزایش یافت.

 

هشدار اردن درباره تلاش برای کوچاندن فلسطینیان از غزه به مصر
به گزارش شبکه تلویزیونی «العربیه»، وزیر امور خارجه اردن درباره هرگونه تلاش برای کوچاندن فلسطینیان از نوار غزه به مصر هشدار داد.
وزیر امور خارجه اردن افزود: جلوگیری اسرائیل از ورود کمک‌ها برای ساکنان غزه به این منطقه، نقض قانون بشردوستانه بین المللی است.

 

استعفای وزیر اطلاع رسانی کابینه رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی «العربیه»، وزیر اطلاع رسانی کابینه رژیم صهیونیستی از سمتش استعفا کرد.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی: تخلیه شهرک سدیروت از یکشنبه آغاز می‌شود
شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر» گزارش داد: رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند این رژیم از روز یکشنبه آینده تخلیه شهرک «سدیروت» را آغاز می‌کند.

 

وزارت بهداشت فلسطین: ۳۵ شهید و ۶۵۰ زخمی در کرانه باختری
شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر» در خبر فوری گزارش داد: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهیدان کرانه باختری به ۳۵ نفر و شمار زخمی‌ها به ۶۵۰ نفر افزایش یافت.

 

 

توزیع ۲۰ هزار قبضه سلاح میان شهرک‌نشینان در شمال اراضی اشغالی
شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر» گزارش داد: «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی اسرائیل، گفت: ۲۰ هزار قبضه سلاح میان شهرک نشینان در بخش‌های شمالی توزیع کردیم.

منابع فلسطینی تصویرهایی را پخش کردند که نشان می دهد «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی اسرائیل، نظارت مستقیم بر توزیع سلاح و مهمات میان شهرک نشینان (صهیونیست) در کرانه باختری داد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270116"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270116?width=600&height=350"></script></div>
 
 

تصویر دلخراش از دلداری دادن پسر زخمی فلسطینی به پدرش
منابع فلسطینی تصویری را پخش کردند که دلداری دادن پسر زخمی فلسطینی به پدرش را نشان می‌دهد. پدر این پسر فلسطینی نیز در حمله هوایی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه زخمی شده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270117"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270117?width=600&height=350"></script></div>


این پسر زخمی فلسطینی خطاب به پدرش می‌گوید: «پدر جان، نترس! پدر جان قوی باش! حالم خوب است».

 

تصویر انتقال کودکان زخمی فلسطینی به بیمارستان
شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر» تصویر‌هایی از انتقال کودکان فلسطینی را پخش کرد که در حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوب نوار غزه زخمی شده اند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10270118"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4013494/10270118?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما