شناسهٔ خبر: 62924311 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رزمندگان قسام به عمق ۳۵ کیلومتری اراضی اشغالی رسیدند

رزمندگان قسام و نیرو‌های ارتش صهیونیستی در منطقه بادیه نشین رهط در عمق ۳۵ کیلومتری غزه درگیر شدند.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رسانه‌های عبری از درگیری‌های شدید رزمندگان قسام و نیرو‌های ارتش صهیونیستی در منطقه بادیه نشین رهط خبر می‌دهند. این منطقه در ۳۵ کیلومتری غزه قرار دارد.

 

 

ماس: ترور خبرنگاران فلسطینی، تلاش ناکام رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های وحشتناک آن است
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: جنبش حماس اعلام کرد ترور خبرنگاران فلسطینی به منزله تلاش ناکام رژیم اشغالگر برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های وحشتناک خود بود.

 

 

ارتش رژیم صهیونیستی: تاکنون ۱۲۴ افسر و سرباز صهیونیست کشته شده اند
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد بر اساس اعلام ارتش اسرائیل، شمار افسران و سربازان اسرائیلی کشته شده از زمان آغاز درگیری‌ها به ۱۲۴ نفر رسید.
امروز ارتش اسرائیل اسامی ۳۸ افسر و سرباز دیگر کشته شده در درگیری‌ها را اعلام کرد.

 

شهادت هفت خبرنگار فلسطینی از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد از ابتدای حمله اسرائیل به نوار غزه، هفت خبرنگار فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

حازم قاسم: دو خبرنگار شهید فلسطین همواره در حمایت از ملت فلسطین، در میدان حضور داشتند
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به شکل مستقیم تصاویری از کنفرانس خبری در خصوص شهادت دو خبرنگار فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه منتشر کرد. حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در این کنفرانس خبری گفت خبرنگاران برای انتقال روایت ملت فلسطین و فاش کردن جنایت‌های ۲۴ ساعته رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، در نوک پیکان جنگ قرار گرفته اند. این جنایت دیگری از رژیم صهیونیستی است که به سلسله طولانی جنایت‌های رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود. رژیم صهیونیستی به کشتار این دو خبرنگار روی آورد تا مانع از بیان واقعیت شوند. رسانه‌های فلسطینی نقش بسیار پیشرفته‌ای در انتقال روایت فلسطین و رسوا کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر ایفا می‌کنند. این خبرنگاران عزیز را به حضور همیشگی در میدان و انتقال تصاویر از ملت فلسطین می‌شناختیم؛ ملت فلسطین که به دنبال عزت و کرامت و استقلال است. شهادت این عزیزان را به گروه‌های اسلامی و ملی گرای فلسطینی و خانواده رسانه‌ای فلسطین تسلیت عرض می‌کنیم.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10257113"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4009392/10257113?width=600&height=300"></script></div>

 

تصاویری از شهادت دو خبرنگار فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، در یکی از حملات هوایی رژیم اشغالگر به یک برج مسکونی در غرب شهر غزه در بامداد امروز دو خبرنگار فلسطینی به شهادت رسیدند. تصاویر ویدیوئی که خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد در این حمله، دو خبرنگار به شهادت رسیدند و شماری دیگر از جمله غیرنظامیان زخمی شدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10257116"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4009392/10257116?width=600&height=300"></script></div>

 

شهادت دختربچه‌ای دیگر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: خبرنگار شبکه از شهادت یک دختربچه در حمله هوایی رژیم اشغالگر به یکی از خانه‌ها در استان رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

 

 

پل ملک حسین بین اردن و کرانه باختری بسته شد
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: خبرنگار شبکه در اردن گفت اداره کل امنیت اردن پل ملک حسین را به روی مسافران و کامیون ها بست. این پل کرانه باختری را به اردن متصل می کند.

 

 

تصاویر هوایی از آثار ویرانی‌های گسترده حملات رژیم صهیونیستی به غزه
کانال تلگرامی العهد، تصاویری از آثار ویرانی‌ها و خسارت‌های گسترده حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10257005"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4009392/10257005?width=600&height=300"></script></div>

 

تجمع گسترده خبرنگاران داخلی و خارجی در مرز با فلسطین اشغالی
تیم‌های خبری رسانه‌های ارتباط جمعی لبنانی و خارجی در سطح گسترده در مرز جنوب لبنان با شمال فلسطین اشغالی استقرار یافته اند.
خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی محور مقاومت و البته بیشتر از آن شبکه‌های غربی بویژه آمریکا و شبکه‌های وابسته به آمریکا به مناطق مرزی لبنان آمده اند.
خبرنگار شبکه الحره آمریکا نیمه شب گذشته می‌گفت از ما خواسته اند اینجا را ترک نکنید منتظر باشید هرلحظه ممکن است آرامش نسبی موجود کاملا درهم شکسته شود.
بیشترین حضور خبرنگاران در منطقه مرزی روبروی شهرک صهیونیستی مطله است.

 

 

حمایت رئیس جمهور ونزوئلا از فلسطین
به گزارش شبکه تلویزیونی «المیادین»، «نیکلاس مادورو»، رئیس جمهور ونزوئلا، با اعلام اینکه کمک‌های انساندوستانه برای فلسطین ارسال خواهد شد، افزود: سیاست کشتار جمعی علیه مردم فلسطین را محکوم می‌کنیم.

 

السنداوی: در صورت آغاز حمله زمینی اسرائیل، آنان را غافلگیر می‌کنیم
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه گفت، اگر اسرائیل در پی آن باشد که نبردی زمینی در نوار غزه را آغاز کند، مقاومت نیز آماده است تا اقدامات غافلگیرکننده‌ای را علیه آنان داشته باشد.
اسماعیل السنداوی در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک، گفت، حزب الله، ایران، سوریه و عراق هم در قلب میدانند و در این نبرد بزرگ با دشمن صهیونیستی، در کنار مردم فلسطین قرار گرفته اند همانگونه که پیش از این نیز چنین بود. این نبرد هنوز در روز‌های اول خود قرار دارد و در روز‌های آینده اقدامات غافلگیر کننده‌ای را برای ارتش اشغالگر تدارک دیده ایم.
وی افزود، از نتانیاهو می‌خواهیم ماجراجویی مد نظر خود یعنی حمله زمینی به نوار غزه را آغاز کند تا نظامیانش به صیدی آسان در دام قهرمانان مقاومت تبدیل شوند، اگر چنین شود اشغالگران غافلگیری‌هایی را شاهد خواهند بود که در بدترین کابوس هایشان هم به ذهنشان خطور نکرده است.

 

 

جهاد اسلامی: اگر دشمن نگران جان سربازان اسیر خود است، از کشتن افراد بی دفاع دست بردارد
سخنگوی نظامی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: اگر دشمن نگران جان سربازان اسیر شده خود است، باید فوراً از هدف قرار دادن خانه‌ها و کشتن افراد بی دفاع دست بردارد.
به گزارش پایگاه فلسطین الیوم، ابوحمزه سخنگوی نظامی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی عصر دیروز (دوشنبه ۹/۱۰/۲۰۲۳) اعلام کرد: اگر دشمن صهیونیستی نگران جان سربازان و افسران و شهرک نشینانی است که در اسارت ما هستند، باید فوراً از هدف قرار دادن خانه‌ها و کشتن افراد بی دفاع دست بردارد، در غیر این صورت اسیرانشان به سرنوشت ران آراد دچار می‌شوند.
ابوحمزه در یک سخنرانی ویدئویی در پی کشتار مردم غزه به دست اشغالگران افزود: این پیامی برای دشمن است: مراقب رفتار ارتش خود با فرزندان خود باشید و عمدا آن‌ها را نکشید.
وی ادامه داد: نیرو‌های زبده ما در گردان‌های قدس، دوش به دوش برادران قهرمان القسام، به درگیری‌ها و نبرد‌های خود در چندین محور در داخل سایت‌ها و شهرک‌های اطراف غزه ادامه می‌دهند و دستاورد‌هایی را محقق می‌کنند.

رزمندگان قسام به عمق ۳۵ کیلومتری اراضی اشغالی رسیدند

 

 

هلاکت فرمانده نظامی طولکرم به دست گردان‌های قسام
پایگاه اینترنتی العهد به نقل از رسانه‌های صهیونیستی از هلاکت فرمانده نظامی منطقه طولکرم به دست رزمندگان گردان‌های قسام در درگیری‌های شهرک صهیونیستی اشکول خبر داد.

 

 

تعداد کشته‌های صهیونیست‌ها به بیش از هزار نفر رسید
پایگاه اینترنتی العهد نوشت رسانه‌های عبری تعداد کشته‌های صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی تا به این ساعت را بیش از هزار نفر و تعداد زخمی‌ها را دو هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کردند.

 

 

جنبش جهاد اسلامی نام شهدای جنوب لبنان را اعلام کرد
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، گردان القدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نام دو نیروی خود را که دیروز در جنوب لبنان به شهادت رسیدند، اعلام کرد. این افراد "حمزه حسن موسی الفاروق" از اردوگاه برج شمالی و "ریاض محمد قبلاوی" از اردوگاه عین الحلوه بودند. جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگان گردان القدس توانستند به یکی از پایگاه‌های اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی حمله کنند. در این عملیات دو افسر صهیونیست که یکی از آن‌ها جانشین تیپ ۳۰۰ ارتش اشغالگر بود، به هلاکت رسیدند و پنج نظامی دیگر زخمی شدند. این جنبش آمادگی خود را برای حضور در همه میدان‌ها و ادامه مقابله با دشمن در دفاع از ملت فلسطین اعلام کرد.

 

راهپیمایی فلسطینیان در جنین در حمایت از رزمندگان مقاومت
به گزارش پایگاه اینترنتی "قدس فید" جوانان اردوگاه جنین در حمایت از رزمندگان مقاومت فلسطین و غزه راهپیمایی برگزار کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10255568"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4009392/10255568?width=600&height=300"></script></div>

 

تاکید جهاد اسلامی بر آمادگی کامل در همه عرصه‌ها و ادامه مقابله با دشمن
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد بر آمادگی کامل در همه عرصه‌ها و ادامه مقابله با دشمن در دفاع از ملت و مقدسات فلسطین تاکید می‌کنیم.

 

 

 

 

آیت الله سیستانی از همه مسلمانان خواست به یاری ملت فلسطین بشتابند.
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد، آیت الله سید علی سیستانی از مراجع شیعیان عراق از مسلمانان خواست به یاری ملت فلسطین بشتابند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تجاوزات علیه آن‌ها به کار بگیرند.

 

 

آتش سوزی گسترده در یکی از کارخانه‌های سدیروت
شبکه المنار از آتش سوزی گسترده در یکی از کارخانه‌های سدیروت در نتیجه حملات موشکی فلسطینی‌ها خبر داد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10254849"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4009392/10254849?width=600&height=300"></script></div>



ارتش اسرائیل از هدف قرار دادن سه موضع حزب الله در مرز لبنان خبر داد
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، ارتش اسرائیل اعلام کرد سه موضع حزب الله را در مرز لبنان هدف قرار داده است.


حزب الله لبنان شهادت دو تن از نیروهایش در جنوب لبنان را تایید کرد
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد، حزب الله لبنان شهادت حسام محمد ابراهیم و علی رائف فتونی را که در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیدند تایید کرد.

نظر شما