شناسهٔ خبر: 62931247 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رژیم صهیونیستی: ۸۰۰ کشته و ۲۵۰۶ زخمی

رژیم صهیونیستی به طور رسمی از افزایش تعداد کشته‌ها به ۸۰۰ نفر و زخمی‌ها به ۲۵۰۶ نفر خبر داد.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، رژیم صهیونیستی به طور رسمی از افزایش تعداد کشته‌ها به ۸۰۰ نفر و زخمی‌ها به ۲۵۰۶ نفر خبر داد.

 

 

 

انفجار‌های شدید در مناطقی از قدس
کانال تلگرامی عکا به نقل از منابع امنیتی از وقوع انفجار‌های شدید در مناطقی از قدس اشغالی خبر داد.




زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست نزدیک مرز‌های لبنان
خبرگزاری شهاب به نقل از منابع عبری زبان اعلام کرد تعداد نظامیان صهیونیست زخمی شده نزدیک مرز‌های لبنان با فلسطین به ۴ نفر رسید.




حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک لبنان
کانال تلگرامی فلسطین آنلاین به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حمله جنگنده‌های این رژیم به خاک لبنان خبر داد.



گردان‌های القسام از موشکباران قدس اشغالی خبر داد
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، گردان‌های القسام اعلام کرد در پاسخ به بمباران منازل غیرنظامیان در غزه، قدس اشغالی را با چندین موشک هدف قرار داده است.

 

ناپدید شدن پنج شهروند روسیه در فلسطین اشغالی
شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد: سفارت روسیه در تل آویو از ناپدید شدن پنج تبعه این کشور در پی حمله حماس خبر داد.

 

 

اعلان جنگ گروه هکری روسیه علیه رژیم صهیونیستی
حساب ایکس حوادث آمریکا از اعلان جنگ گروه هکری روسیه موسوم به «کیلنت» علیه «اسرائیل» و آغاز حملات سایبری و گسترده این گروه هکری بر سازمان‌های حکومتی اسرائیل خبر داد.

 

کاخ سفید: دست کم ۹ آمریکایی در حمله حماس به اسرائیل کشته شدند
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن (آمریکا)، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا دوشنبه اعلام کرد «در حال حاضر، کاخ سفید قادر است مرگ ۹ تن از شهروندان آمریکایی» را در حمله حماس به اسرائیل تأیید کند.
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا هم اعلام کرد همچنان از برخی از اتباع خود بی خبر است و با مقامات اسرائیلی در حال همکاری است تا محل اقامت آن‌ها مشخص شود.

 

 

نفوذ ۴ نیروی مقاومت از جنوب لبنان به پایگاه نظامیان صهیونیست با بریدن سیم خاردار‌های مرزی
شبکه فلسطین الیوم اعلام کرد: چهار نیروی مقاومت از جنوب لبنان با بریدن سیم خاردار‌های مرزی با فلسطین اشغالی به پایگاه‌های نظامیان این رژیم حمله کردند.
علی داوود خبرنگار فلسطین الیوم در گزارش تلفنی از جنوب لبنان گفت: چهار نیروی مقاومت توانستند در منطقه‌ای در بخش غربی به پایگاه «ظهیره» در مرز‌های بخش غربی اسرائیل نفوذ کنند و توانستند سیم خاردار را ببُرند. این نیروی مقاومت با نظامیان رژیم اشغالگر متمرکز در پایگاه ظهیره درگیر شدند و بر اساس منابع امنیتی موثق دو تن از آنان به شهادت رسیدند و تماس با دو تن دیگر نیز قطع شده است. ظاهرا جنگنده‌های اسرائیلی به اطراف شهرک مرواحین حمله کردند و نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل که در شهرک‌های مقابل شهرک مرواحین نیز یورش بردند. حملات هوایی به این مناطق همچنان ادامه دارد بالگرد‌های اسرائیلی نیز به پاکسازی منطقه می‌پردازند و به دنبال دو نیروی مقاومتی هستند که تماس با آن‌ها قطع شده است. درگیری‌ها در بخش غربی ادامه دارد و تجاوز‌های نظامیان اسرائیلی همچنان ادامه دارد، اما اطلاعات درز یافته حاکیست این چهار نیرو‌های مقاومت که از لبنان به این پایگاه‌های اسرائیلی حمله کردند هویت فلسطینی دارند و یکی از انان از اردوگاه عین الحلوه می‌باشد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10253626"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4008939/10253626?width=600&height=300"></script></div>

 

تصاویری از کودکان مجروح فلسطینی در نوار غزه
شبکه خبری قدس تصاویری از کودکان مجروح فلسطینی در نوار غزه که هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10253638"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4008939/10253638?width=600&height=300"></script></div>

 

 

وپخانه رژیم اشغالگر اطراف شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را هدف قرار داد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد، رسانه‌های وابسته به حزب الله اعلام کردند توپخانه اشغالگران به هدف قرار دادن اطراف منطقه الراهب در جنوب شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان ادامه می‌دهد.

 

زخمی شدن سه نظامی صهیونیست در مرز لبنان
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل از زخمی شدن سه سرباز ارتش این رژیم در درگیری با عناصر مسلحی خبر داد که از مرز‌های لبنان نفوذ کرده بودند.

 

 

آغاز درگیری‌ها در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی
کانال تلگرامی الاعلام المقاوم، از آغاز درگیری‌های ارتش لبنان با نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز‌های این کشور با فلسطین اشغالی خبر داد.

 

گردان‌های القسام از هدف قرار دادن جنگنده‌های اف ۱۶ رژیم صهیونیستی خبر داد
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، گردان‌های القسام اعلام کرد جنگنده‌های اف ۱۶ اسرائیل را در آسمان دریای غزه در فاصله ۳۵ کیلومتری، با دو موشک زمین به هوای «مُتَبِّر ۳» هدف گرفتیم.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10253590"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4008939/10253590?width=600&height=300"></script></div>

 

ویرانی مرکز پلیس سدیروت در درگیری طولانی با رزمندگان فلسطینی
خبرگزاری شهاب با انتشار تصاویری از بر جا ماندن خسارات سنگین در مرکز پلیس شهرک (صهیونیست نشین) سدیروت خبر داد که ساعاتی طولانی میدان درگیری مسلحانه با رزمندگان فلسطینی بود.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10253587"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4008939/10253587?width=600&height=300"></script></div>

 

فرار نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی
کانال تلگرامی قدس فید به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت: ایهود باراک نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر از طریق فرودگاه بن گوریون فرار کرد.

رژیم صهیونیستی: ۸۰۰ کشته و ۲۵۰۶ زخمی

 

 

افزایش شمار زخمی‌های اسرائیلی به ۲۵۰۶ نفر که حال ۳۷۶ نفر آن‌ها وخیم است
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد شمار مجروحان اسرائیلی که به بیمارستان منتقل شده اند به ۲۵۰۶ نفر افزایش یافت که حال ۳۷۶ نفر آن‌ها وخیم است. شمار اسرائیلی‌های کشته شده نیز به ۸۰۰ نفر رسیده است.

 

مذاکره برای آزادی اسرا در غزه
به گزارش منابع خبری، جیلی کوهن خبرنگار صهیونیستی گفت: یک مسئول سیاسی اعلام کرد مذاکراتی درباره آزادی تعدادی از اسرا در غزه در جریان است و این بدون دخالت اسرائیل انجام شده است. هرگونه گفتگو درباره اسرا فقط از سوی یک طرف انجام می‌شود.
عمیت سیجال روزنامه نگار صهیونیستی نیز اعلام کرد با کمک قطر یادداشت تفاهمی بین آمریکا و حماس برای آزادی کودکان و سالمندان در حال انعقاد است.

 

گالانت: جنگ چند طول خواهد کشید
به گزارش منابع خبری، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: این جنگ به سرنوشت و موجودیت ما مرتبط است و چندهفته طول خواهد کشید.

 

اصابت دو موشک در تل آویو
به گزارش منابع خبری، دقایقی پیش دو موشک در تل آویو فرود آمد بدون آن که پیش از آن آژیر‌های خطر به صدا در آیند.

 

 

حماس: کشتار‌ها باعث گسترش خشونت و خشم مقاومت خواهد شد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: مشاور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه با این شبکه گفت: کشتار‌ها به دست اشغالگران، باعث گسترش خشونت و خشم مقاومت می‌شود.
وی افزود: از معیار‌های دوگانه جامعه جهانی در برابر تحولات فعلی تعجب نمی‌کنیم.

 

شهادت بیش از ۵۰ فلسطینی بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه
شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم از شهادت بیش از ۵۰ شهروند فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر بر اثر حملات موشکی جنگنده‌های اف-۱۶ رژیم صهیونیستی به منطقه ترانس در جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد.
علاء سلام خبرنگار شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در گزارشی زنده از شهر غزه گفت: رژیم صهیونیستی جنایت‌های وحشیانه متعددی را مرتکب شده است و این نشان از حجم خشم و جنونی است که این رژیم را در بر گرفته است، زیرا نبردی را که مقاومت فلسطین در حال انجام آن است و ادامه درگیری‌ها در داخل شهرک‌های صهیونیست نشین و پایگاه‌های نظامی اسرائیل از یک سو و پیام‌های مقتدرانه و چالش‌هایی که با شلیک موشک‌ها به شهرک‌های مختلف صورت می‌گیرد از سوی دیگر بر شدت خشم اسرائیل افزوده است. موشک‌های شلیک شده به شهرک‌های صهیونیست نشین در پاسخ به جنایت‌های است که رژیم اشغالگر در نوار غزه مرتکب می‌شود. غیرنظامیان به طور مستقیم در منازل خود و حتی در خیابان‌ها هدف قرار داده می‌شوند. همانطور که لحظاتی پیش در منطقه ترانس در جبالیا واقع در شمال نوار غزه جنایت بزرگی روی داد بر اثر این جنایت وحشیانه، صهیونیست‌ها ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی را به شهادت رساندند. شمار زیادی از پیکر‌های شهدا به بیمارستان "اندونزیایی" منتقل شدند. دیگر شهدا نیز به بیمارستان‌های از جمله بیمارستان الشفاء در شهر غزه دیگر منتقل شد. تا به این لحظه منابع طبی و پزشکی می‌گویند بیش از ۵۰ شهید بر اثر این جنایت بزرگ در جبالیا به شهادت رسیدند. در این جنایت جنگنده‌های «اف-۱۶» رژیم صهیونیستی یکی از منازل را با ۸ موشک هدف قرار دادند و با موشک‌های دیگری نیز اطراف این منزل را هدف قرار دادند. این موشک‌ها در جایی اصابت کرد که تعدادی از شهروندان فلسطینی دور هم جمع شده بودند. جنگنده‌های صهیوینستی این شهروندان را غافلگیر کرده و هدف قرار دادند. همچنین چندین موشک به خودرو‌هایی که در این منطقه متوقف شده بودند شلیک شدند. این مکان معروف است و پارکینگ خودرو‌ها در منطقه ترانس در جبالیا هدف قرار داده شد. این منطقه اردوگاهی است که جمعیت زیادی از فلسطنیان در آن ساکن هستند. شما می‌دانید، چون منازل دیگر نا امن است شهروندان از منازل خود بیرون می‌آیند تا ایمن باشند، اما جنگنده‌های صهیونیست این شهروندان را در خیابان‌ها نیز هدف قرار می‌هند و به صورت دسته جمعی آن‌ها را به شهادت می‌رسانند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10253208"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4008939/10253208?width=600&height=300"></script></div>



 

آتش گرفتن مخازن گاز رژیم صهیونیستی در جنوب عسقلان
احمد ابو ایاد تحلیلگر مسائل رژیم صهیونیستی به نقل از گردان‌های القسام از آتش گرفتن مخازن گاز اسرائیل در جنوب عسقلان در نتیجه حملات موشکی این گردان‌ها خبر داد.

رژیم صهیونیستی: ۸۰۰ کشته و ۲۴۰۰ زخمی

 

شهادت پنج نفر از امدادرسانان فلسطینی
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: رئیس اورژانس نوار غزه اعلام کرد تاکنون دستکم پنج نفر از کادر اورژانس به شهادت رسیده اند.

 

۱۵ موشک مناطقی از بلندی‌های الجلیل را هدف قرار داد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از بیروت منابع صهیونیستی از شلیک موشک به سمت بلندی‌های الجلیل خبر می‌دهند.۱۲ موشک مناطقی از بلندی‌های الجلیل را هدف قرار داد.
آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین از جمله کریات شمونه به صدا درآمد.

 

منابع صهیونیستی از شلیک موشک به سمت بلندی‌های الجلیل خبر می‌دهند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ازبیروت منابع صهیونیستی از شلیک موشک به سمت بلندی‌های الجلیل خبر می‌دهند.

 

گردان‌های القدس: حمله جدید موشکی به تل آویو
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد در پاسخ به کشتار غیرنظامیان و حملات هوایی به خانه‌ها در نوار غزه، تعداد زیادی موشک به سوی تل آویو و دیگر شهر‌ها در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی شلیک کرد.

 

شلیک ۱۲ فروند راکت از جنوب لبنان
شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: رسانه‌های اسرائیلی از شلیک ۱۲ راکت از جنوب لبنان به سوی منطقه جبل الشیخ و الجلیل الاعلی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

رژیم صهیونیستی آب نوار غزه را قطع کرد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: وزیر انرژی اسرائیل گفت: دستور قطع آب در نوار غزه را صادر کرد.

 

به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند آژیر خطر در منطقه الجلیل الاعلی در شمال اسرائیل و نزدیک مرز‌های لبنان به صدا درآمد.

 

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به ادامه نفوذ فلسطینیان به فلسطین اشغالی
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: مبارزان حماس همچنان با نفوذ به اسرائیل، به حملات خود ادامه می‌دهند.

 

رادیو رژیم صهیونیستی توقف موقت پرواز‌ها از فرودگاه بن گوریون را تایید کرد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: رادیو اسرائیل، توقف پرواز‌ها از فرودگاه بن گوریون به مدت نیم ساعت را تایید کرد.
اداره فرودگاه‌های اسرائیل پیش از این، تعلیق پرواز‌ها از این فرودگاه را تکذیب کرده بود.

 

وزیر بهداشت فلسطین: اشغالگران به عمد بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها را هدف قرار می‌دهند
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: وزیر بهداشت فلسطین گفت: از جامعه جهانی می‌خواهیم برای مهار تهاجم اشغالگران به مراکز درمانی و خودرو‌های آمبولانس در غزه وارد عمل شود.
وی افزود: اشغالگران به عمد بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها را هدف قرار می‌دهند که نقض قوانین بین المللی است.

 

 

حملات هوایی به نوار غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره، گزارش داد: جنگنده‌های ارتش اسرائیل بار دیگر نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار دادند.
ارتش اسرائیل اعلام کرد نیروی هوایی این رژیم در حال اجرای حملات گسترده هوایی به نوار غزه است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10253061"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4008939/10253061?width=600&height=300"></script></div>

 

 

هدف قرار گرفتن آمبولانس فلسطینی
شبکه تلویزیونی الجزیره، تصاویری از هدف قرار گرفتن یک دستگاه آمبولانس فلسطینی در نوار غزه را که در حال انتقال مجروحان بود، پخش کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10253025"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4008939/10253025?width=600&height=300"></script></div>

 

حملات هوایی بی وقفه اسرائیل به نوار غزه ادامه دارد
به گزارش شبکه «سی ان ان»، در پی حمله همه جانبه حماس به رژیم صهیونیستی و شکل گیری «طوفان الاقصی»، رژیم صهیونیستی حملات هوایی شدیدی علیه نوار غزه را آغاز کرده است که این حملاتِ دنباله دار، منجر به کشته و زخمی شدن هزاران فلسطینی شده است.

 

قطعی ۱۵ ساعته برق در غزه
خبرنگار العالم از قطعی ۱۵ ساعته برق در غزه برای تامین برق اماکن حساس از جمله بیمارستان‌ها خبر داد.
خبرنگار: صراحتا بگم دیشب برای ساکنان غزه خیلی شب سختی بود و هر قدر بیشتر به عمق نبرد برویم، شرایط سخت‌تر خواهم شد، چرا که به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی از نظر نظامی ورشکسته است و در نتیجه می‌خواهد در سطح انسانی با غزه بجنگد. بیش از ۱۵ ساعت است که غزه برق ندارد و وقتی هم وصل می‌شود یک یا نهایت دو ساعت برق داریم. شرکت برق می‌خواهد به اماکن حساس که با زندگی مردم سروکار دارند، برق رسانی کند. به عنوان مثال وزارت بهداشت در یک روز به ۴۰ هزار لیتر سوخت نیاز دارد تا در صورت قطعی برق، مولد‌ها را روشن کند. در حال حاضر سوخت وارد نوار غزه نمی‌شود در نتیجه شرکت برق از ذخایر خود استفاده می‌کند و این یعنی اگر در ساعات آینده رژیم اشغالگر غیرنظامیان را هدف قرار دهد، فاجعه‌ای انسانی رخ خواهد داد. امروز ما از بیش از ۲۳۰۰ مجروح در بیمارستان‌های وزارت بهداشت صحبت می‌کنیم. بیمارستان تخت کافی برای پذیرش مجروحان ندارند. این اولین معضل است و معضل دوم این است که وزارت بهداشت تجهیزات لازم را برای عملیات جراحی ندارد. وزارت بهداشت دستگاه‌های خراب بسیاری دارد که رژیم اشغالگر اجازه نمی‌دهد قطعات یدکی وارد شود. رژیم اشغالگر با جلوگیری از ورود قطعات یدکی به غزه، تجاوز را به شهر آغاز کرده بود. رژیم اشغالگر از مدت‌ها پیش، تقریبا ۸ ماه پیش، عمدا فشار بر غزه را افزایش داده بود. وزارت بهداشت بار‌ها اعلام کرده بود اگر به غزه تجاوز شود با فاجعه مواجه خواهیم شد. اگر قرار باشد تعداد زیادی از مجروحان درمان شوند بیمارستان‌ها نخواهند توانست. دستگاه‌های لازم برای تصویربرداری دقیق و این که گلوله و ترکش در کدام قسمت بدن قرار گرفته است، وجود ندارد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10252971"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4008939/10252971?width=600&height=300"></script></div>

 

اعلام حالت فوق العاده در قدس و دو منطقه دیگر
پایگاه اینترنتی العهد به نقل از کانال ۱۳ اسرائیل نوشت به علت شلیک موشک از غزه در قدس و مناطق گوش دان و شارون حالت فوق العاده اعلام شد.

 

۵۰ شهید در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد: در حمله هوایی جنگنده‌های ارتش اسرائیل به منطقه الترنس در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، دستکم ۵۰ نفر شهید شدند.

 

شمار مجروحان در غزه به ۲۷۵۱ نفر رسید
پایگاه اینترنتی العهد به نقل از وزارت بهداشت غزه نوشت تعداد شهدا در حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه به ۴۹۳ نفر و تعداد مجرحان به ۲۷۵۱ نفر افزایش یافت.

نظر شما