شناسهٔ خبر: 62922195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وحدت مسلمانان رمز پیروزی جهان اسلام در مقابل دشمنان

خبرگزاری صدا و سیما

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به لزوم وحدت بین کشور‌های مسلمان گفت: دشمنان اسلام گستاخانه به مقدسات اسلامی ازجمله کلام وحی ومساجد توهین می‌کنند که این وظیفه مسلمان است تا با اتحاد وهمدلی جلوی توهین به ارزش‌های اسلامی را بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه افزود: دشمنان همواره از اتحاد مسلمانان هراس دارند و برای همین بدنبال ایجادتفرقه بین جهان اسلام هستند که این هوشیاری وبیداری روز افزون مسلمانان را می‌طلبد. 
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به اغتشاشات مهرماه سال گذشته اشاره کرد وگفت: هدف اصلی دشمن از این اغتشاش‌ها سرنگونی نظام دینی بود که همه تلاش‌های دشمن با همراهی مردم ولایی ایران اسلامی وهدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب به شکست انجامید.
وی بالاترین سرمایه نظام را مردم دانست وافزود: هرحکومت ونظامی برای خود سرمایه‌ای دارد که براساس آن/ راه خود را دنبال می‌کند وسرمایه اصلی نظام ما / فقط وفقط همین مردم هستند.
حجت الاسلام حسینی بااشاره به نقشه‌های شوم دشمنان در راستای وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: هوشیاری مردم همواره توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.
همچنین امروز پس از خطبه‌های نماز جمعه ، سردار جلیلیان فرمانده انتظامی استان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: پلیس برای حفظ امنیت وآرامش از هیچ تلاشی دریغ نمیکند، اما در این راه همراهی مردم با پلیس را می‌طلبد.
وی بااشاره به اتفاق پیش آمده دریکی از کلانتری‌های شهر زاهدان افزود: بعنوان مقام عالی نیروی انتظامی دراستان، از فرد مورد نظر عذر خواهی وخاطیان به دستگاه قضا معرفی شدند.
روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور نیز اعلام کرد:سرباز متخلف و خاطیان را، بلافاصله پس از حضور در دادسرای نظامی استان وتفهیم اتهام با صدور قرار مقتضی بازداشت و روند رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

نظر شما