شناسهٔ خبر: 68541348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران: رژیم پهلوی در ۱۷ شهریور خوی پلید خود را نشان داد

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران در پیامی با گرامیداشت چهل و ششمین سالگرد کشتار جمعی از انقلابیون توسط رژیم طاغوت در هفدهم شهریور ۱۳۵۷ تاکید کرد: رژیم منحوس پهلوی با این جنایت خوی درنده، پلید و خبیث خود را نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز شنبه با گرامیداشت چهل و ششمین سالگرد هفدهم شهریور ۱۳۵۷ تاکید کرد: مأموران رژیم طاغوت در این روز با تیراندازی مستقیم تعداد کثیری از حق‌طلبان، تظاهرات کنندگان و عدالت‌خواهان این مرز و بوم را به جرم دفاع از امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به شهادت رساندند تا یکی از نقاط عطف مبارزات مردم مسلمان ایران اسلامی علیه رژیم ستمشاهی پهلوی رقم بخورد.

استاندار تهران افزود: کشتار سفاکان طاغوت در ۱۷ شهریور آنچنان ابعاد عظیمی داشت، که فصل خونینی از تاریخ حماسه انقلاب شکوهمند اسلامی در مسیر عزت و کرامت وطن ثبت و عزم مبارزان انقلابی و ملت شریف ایران برای سرنگونی طاغوتیان را بیش از پیش راسخ کرد.

فخاری در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان گلگون کفن و شهدای قیام خونین ۱۷ شهریور ۱۳۵۷، بهترین تحیات الهی را نثار به ارواح ملکوتی این شهیدان کرد و از خداوند سبحان، توفیق همه خدمتگزاران به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسألت کرد.

دستگاه سرکوب رژیم ستمشاهی با سرکوب و کشتار راهپیمایان تهرانی در میدان ژاله در جمعه هفدهم شهریور ۵۷ موجب خشم مردم مسلمان و رقم خوردن یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد.

نظر شما