شناسهٔ خبر: 62918350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فروش بیش از هزار دستگاه خودرو سواری اموال تملیکی در هرمزگان

مزایده فروش هزار و ۳۸ دستگاه خودرو سواری، سنگین و ماشین آلات راه سازی از فردا در هرمزگان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

فروش بیش از هزار دستگاه خودرو سواری اموال تملیکی در هرمزگانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این خودروها۵۸۰ دستگاه خودروی سواری، ۴۵۸ دستگاه خودروی سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی است که در۲ مزایده به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

سعید غلامی باغی افزود: ۲ مزایده با شماره ۵۸۰ و ۵۸۱ از۲۰ تا ۲۹ مهرماه فراخوان می‌شود که در آن خودرو‌های سواری، سنگین و ماشین آلات راه‌سازی به مزایده گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به مزایده شماره ۵۸۰ گفت: این مزایده به خودرو‌ها در انبار‌های استان اختصاص دارد که شامل خودرو‌های سواری، خودرو‌های سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی است.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، افزود: متقاضیان برای شرکت در این مزایده می‌توانند از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه در استان هرمزگان از کالا‌ها بازدید و پیشنهادات خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.

غلامی گفت: این پیشنهادات۳۰ مهرماه رمزگشایی و نتایج به برندگان مزایده اعلام می‌شود.

وی به مزایده‌ای خاصِ خودرو‌های متروکه با اشاره کرد و گفت: این مزایده مختص به وسایل نقلیه در همه استان‌های سراسر کشور است.
مزایده شماره ۵۸۱ برای اجرای بند ۵ تغییرات متفرقه قانون بودجه ۱۴۰۲ خودرو‌های سواری و سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی برگزار می‌شود.

غلامی افزود: شرکت کنندگان می‌توانند از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه اقدام به ثبت قیمت پیشنهادی اقدام کنند. این پیشنهادات سوم آبان ماه رمزگشایی و برندگان مزایده اعلام می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مزایده به سامانه مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و اقدام به دریافت توکن امضای الکترونیکی کنند.

نظر شما