شناسهٔ خبر: 62889291 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خبرنگار سی‌ان‌ان: باید بیشتر دقت می‌کردم، متاسفم!

نیویورک - ایرنا- خبرنگاری که خبر دروغ سر بریدن کودکان توسط مبارزان فلسطینی را منتشر کرده بود، حالا ابراز تاسف کرده و گفته باید در انتخاب کلمات بیشتر دقت می‌کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، خبرنگار و مجری شبکه سی ان ان آمریکا برای انتشار خبر کذب سر بریدن کودکان توسط جنبش مقاومت حماس عذرخواهی کرد و گفت که رژیم اسرائیل اعلام کرده است که نمی تواند ادعای دفتر بنیامین نتانیاهو مبنی بر سر بریدن کودکان را تایید کند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا که در جریان درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل، تمام توان خود را برای تحریک احساسات و افکار عمومی جهان در حمایت از رژیم اشغالگر قدس بسیج کرده است، خبر کذب سر بریدن کودکان توسط حماس را در بخش خبری زنده خود منتشر کرد.

سارا سیدنر خبرنگار و مجری سی ان ان پس از برملا شدن این دروغ بزرگ و ساختگی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس ( توییتر سابق) نوشت: روز گذشته دفتر نخست وزیر اسرائیل در برنامه زنده سی ان ان سر بریدن نوزادان و کودکان توسط حماس را تایید کرد. امروز دولت اسرائیل می گوید نمی تواند سر بریدن نوزادان را تایید کند. باید بیشتر مراقب اظهاراتم می بودم و عذرخواهی می کنم.

به گزارش ایرنا از نیویورک، جو بایدن رئیس جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده آمریکا که به گاف های مکرر شهرت دارد، روز چهارشنبه به وقت محلی برابر با ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۹ مهرماه جاری در نشستی با روسای جوامع یهودیان در آمریکا درباره تحولات در سرزمین های اشغالی فلسطین با تکرار ادعاهای مقامات و رسانه های رژیم اسرائیل مدعی شد: «من مدت زیادی در این کار بوده‌ام اما هیچ گاه تصور نمی‌کردم که چنین چیزی ببینم، تصاویر تایید شده‌ای از سربریدن کودکان توسط تروریست ها.»

در پی این اظهارات بایدن، یک مقام دولت او چهارشنبه شب به وقت محلی برابر با ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۹ مهرماه جاری در گفتگو با رسانه های آمریکایی در توجیه گاف رئیس جمهور سالخورده آمریکا توضیح داد آنچه بایدن در مورد جنایات ادعایی در حمله حماس گفت از اظهارات مقامات اسرائیلی نشات گرفته است.

این مقام دولت آمریکا تصریح کرد: نه بایدن و نه هیچ یک از مقامات، تصاویر یا گزارش های تایید شده در مورد سر بریدن کودکان توسط حماس را ندیده اند.

ادعای بایدن در مورد جنایات ادعایی بر اساس ادعاهای سخنگوی نخست وزیر رژیم اسرائیل است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

نظر شما