شناسهٔ خبر: 62898250 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

ببینید | دروغ سر بریدن کودکان را چه کسی گفت؟

صاحب‌خبر -
Please enable JavaScript
play-sharp-fill
ببینید | دروغ سر بریدن کودکان را چه کسی گفت؟

ادعای قتل و کشتار کودکان و غیرنظامیان در عملیات طوفان الاقصی یکی از آخرین موارد دروغ صهیونیست‌ها است.
خبرنگاری که خبر دروغ سر بریدن کودکان توسط مبارزان فلسطینی را منتشر کرده بود، حالا ابراز تاسف کرده و گفته باید در انتخاب کلمات بیشتر دقت می‌کرده است.

به گزارش ایرنا ، خبرنگار و مجری شبکه سی ان ان آمریکا برای انتشار خبر کذب سر بریدن کودکان توسط جنبش مقاومت حماس عذرخواهی کرد و گفت که رژیم اسرائیل اعلام کرده است که نمی تواند ادعای دفتر بنیامین نتانیاهو مبنی بر سر بریدن کودکان را تایید کند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا که در جریان درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل، تمام توان خود را برای تحریک احساسات و افکار عمومی جهان در حمایت از رژیم اشغالگر قدس بسیج کرده است، خبر کذب سر بریدن کودکان توسط حماس را در بخش خبری زنده خود منتشر کرد.

سارا سیدنر خبرنگار و مجری سی ان ان پس از برملا شدن این دروغ بزرگ و ساختگی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس ( توییتر سابق) نوشت: روز گذشته دفتر نخست وزیر اسرائیل در برنامه زنده سی ان ان سر بریدن نوزادان و کودکان توسط حماس را تایید کرد. امروز دولت اسرائیل می گوید نمی تواند سر بریدن نوزادان را تایید کند. باید بیشتر مراقب اظهاراتم می بودم و عذرخواهی می کنم.

برچسب‌ها:

نظر شما