شناسهٔ خبر: 62803828 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

با تحولات فلسطین

اعتراف رسمی رژیم صهیونیستی به وجود ۱۰۰ اسیر نزد حماس

مقامات رژیم صهیونیستی برای نخستین بار اعتراف کردند که بیش از 100 اسیر نزد جنبش مقاومت اسلامی حماس دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه برای نخستین بار به طور رسمی اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ اسیر در نزد جنبش مقاومت فلسطین (حماس) دارد.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی روز یکشنبه گزارش داده بودند که در عملیات طوفان الاقصی حدود ۱۰۰ تن از نیروهای اسرائیل به اسارت گرفته شده است.

صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز روز شنبه گفت که جنبش متبوعش در نبرد طوفان الاقصی شمار زیادی از صهیونیست‌ها از جمله چند افسر عالی رتبه را به اسارت گرفته است.

اعتراف رئیس اسبق موساد به غافلگیری

افرایم هالیوی، رئیس سابق سرویس اطلاعاتی اسرائیل، موساد، با اشاره به عملیات روز گذشته (شنبه) طوفان الاقصی حماس علیه رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این یک حمله منحصر به فرد بود و اولین بار است که غزه توانسته است به عمق اسرائیل نفوذ و روستاها را کنترل کند.

هالیوی ادامه داد: امکان دارد موشک‌های حماس پس از قاچاق شدن از طریق دریا در نوار غزه ساخته شده‌اند و این جنبش به احتمال زیاد توانسته است آن را آزمایش کند، بدون آن که به نیروهای اسرائیلی اجازه دهد از نقشه‌هایش مطلع شوند.

افزایش آمار کشته‌های رژیم صهیونیستی به 700 نفر

بنابر آخرین گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های عبری زبان، شمار کشته‌های رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی حماس، تا این لحظه به 700 صهیونیست و زخمی ها نیز به دو هزار و 156 نفر افزایش یافته است.

فیلم انهدام تانک اسرائیل توسط گردان‌های قسام

<div id="video-display-embed-code_3174384"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4173920/3174384?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام

نظر شما