شناسهٔ خبر: 62717937 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز فعالیت انتخاباتی «جامعه اسلامی دانشجویان»

علیرضا قربانی

جامعه اسلامی دانشجویان با هدف بررسی نامزدهای انتخاباتی و ارائه‌ لیست جداگانه‌ای برمبنای شاخص‌ها و نه حمایت از جریان سیاسی خاص، «قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه» را راه‌اندازی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی ربانی‌زاده مسئول قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اعلام این خبر، اظهار کرد: جامعه اسلامی دانشجویان سال‌هاست در عرصه فعالیت‌های سیاسی، نقش‌های مهمی ایفا کرده و با تعیین شاخص‌ها و معرفی افراد اصلح، سعی داشته آنان را به مردم بشناساند.

وی افزود: نقش تشکل جامعه اسلامی در انتخابات بسیار پررنگ‌تر نسبت به سایر فعالیت‌هاست چون با ورود خود و تکیه بر مبانی معرفتی و شناختی و مشورت با کسانی که در حوزه سیاست صاحب‌نظر هستند، سعی دارد بهترین کاندید را با توجه به شاخص‌ها مشخص کند.

این فعال دانشجویی یادآور شد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران همواره سعی می‌کند آزادگی خود را حفظ کند و با تکیه بر اندیشه‌های خود، برخلاف بعضی افراد که جناح‌گرایی و سهم‌خواهی را در نظر می‌گیرند، با خط‌کش شاخص‌ها وارد میدان شود و توجهی به قبیله‌گرایی برخی افراد نکند.

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تهران، ادامه داد: اهداف فعالیت‌های قرارگاه انتخاباتی ما ایجاد شور انتخاباتی از راه تبیین شبهات و اعتمادسازی عمومی نسبت به مجلس شورای اسلامی و انتخاب فرد اصلح است.

وی یادآور شد: شناخت شاخص‌های کاندیدای اصلح و تببین آن، بررسی نامزدهای انتخاباتی براساس این معیارها و ارائه‌ لیست جداگانه‌ای که برمبنای شاخص‌های انقلاب اسلامی و نه حمایت از جریان سیاسی خاص تدوین می‌شود، از مهمترین ماموریت‌های قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه است.

انتهای پیام

نظر شما