شناسهٔ خبر: 62716349 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران آغاز به کار کرد

تهران -ایرنا- قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در نشستی با حضور شورای مرکزی این تشکل دانشجویی فعالیت خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه احزاب و تشکل‌های ایرنا، «علی ربانی‌زاده» مسئول قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران که به‌نام شهید جهاد تبیین، «عبدالحمید دیالمه» نامگذاری شده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک بار دیگر با انتخابات مجلس شورای اسلامی در انتهای سال مواجه می‌شود و این در شرایطی است که مطمئناً چشم بسیاری از دوستان و دشمنان نظام اسلامی به این انتخابات دوخته شده است.

وی افزود: حضور پرشور آحاد ملت در انتخابات دارای موضوعیت است؛ چرا که دشمنان ما بیش از آنکه از موشک‌های ما بترسند، از پشتوانه مردمی نظام می‌ترسند. مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها در بیانات و فرمایشات خودشان بر اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرده‌اند و آن را از عوامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته‌اند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: جامعه اسلامی دانشجویان سال‌هاست که در عرصه فعالیت‌های سیاسی، نقش‌های مهمی ایفا کرده و با تعیین شاخص‌ها و معرفی افراد اصلح، سعی داشته این افراد را به مردم بشناساند.

ربانی‌زاده افزود: نقش تشکل جامعه اسلامی در انتخابات بسیار پُررنگ‌تر نسبت به سایر فعالیت‌هاست؛ زیرا با ورود خود و با تکیه بر مبانی معرفتی و شناختی و مشورت با کسانی که در حوزه سیاست صاحب‌نظرند، سعی دارد بهترین کاندید را با توجه به شاخص‌ها مشخص کند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران همیشه سعی کرده آزادگی و حریت خود را حفظ کرده و با تکیه بر اندیشه‌های بنیادین خود، بر خلاف بعضی افراد که جناح‌گرایی و سهم‌خواهی را در نظر می‌گیرند، با خط‌کش شاخص‌ها وارد میدان شود و توجهی به قبلیه‌گرایی برخی افراد نکند.

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: جامعه اسلامی دانشجویان با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رجوع به کسانی که ایشان این افراد را دارای بصیرت خوانده‌اند، راه و مسیر صحیحی را برای جامعه مخاطب خود روشن می کند.

ربانی‌زاده با اشاره به شکل‌گیری قرارگاه انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت که هدف از فعالیت این مجموعه در درجه اول ایجاد شور انتخاباتی از راه تببین شبهات مربوطه و اعتمادسازی عمومی نسبت به مجلس شورای اسلامی و در وهله بعد، انتخاب افراد اصلح است.

وی شناخت شاخص‌های کاندیدای اصلح و تببین آن، بررسی نامزدهای انتخاباتی بر اساس این معیارها و ارائه‌ لیست جداگانه‌ای که بر مبنای شاخص‌های انقلاب و اسلامی و نه حمایت از جریان سیاسی خاص تنظیم خواهد شد، از مهم‌ترین مأموریت‌های قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه عنوان کرد.

ربانی‌زاده گفت: امید است که این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، با تلاش و همت عنصر دانشجو، چه در بُعد شور انتخاباتی و چه در بُعد انتخاب اصلح، انتخابات موفقی باشد.

نظر شما