شناسهٔ خبر: 62689041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جانشین فراجا:

پویایی نظام اسلامی به برکت جانفشانی شهدای امنیت

سردار قاسم رضایی: شهید سعید پناهی فر با رشادت و احساس مسوولیت فدایی امنیت و آرامش مردم شد.

صاحب‌خبر -
پویایی نظام اسلامی به برکت جانفشانی شهدای امنیت به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت:شهید پناهی فر فدایی امنیت و آرامش مردم شد و در مسیر آرمان های نظام اسلامی و مقابله با قاچاقچیان جان شیرینش را از دست داد و آبروی جاودانی را برای خود و خانواده اش به ارمغان آورد.
  سردار قاسم  رضایی در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت در کوهدشت با بیان اینکه پویایی نظام اسلامی به برکت جانفشانی شهدای امنیت است، گفت:مردم لرستان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و شعار لبیک یا خامنه ای را با شعور و درک بالا همواره فریاد زده اند  و امروز این لبیک در شهرستان کوهدشت و حضور هزاران نفری در آیین تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت بخوبی نمود دارد.
جانشین فراجا با بیان اینکه مراسم امروز سال های ۵۷ و ۵۸ و مدیریت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یادآور و زنده کرد، افزود: مردمان غیور و شجاع استان لرستان و شهرستان کوهدشت همواره مدافع ارزش های انقلاب اسلامی بوده و هستند و حفاظت و پاسداری از ارزش های نظام ویژگی ممتاز مردمان این دیار غیور است ،
 سردار  رضایی با اشاره به اینکه لرستان افتخار و سرمایه بزرگ معنوی وجود ۶ هزار و ۵۵۵ شهید والا مقام را به همراه دارد و این موضوع بدین معناست که انقلاب پویا و راه سیدالشهدا (ع) و امام راحل زنده است.
وی به حضور باشکوه مردم در این مراسم گفت:شکل گیری این جمعیت باشکوه جز عبادت چیزی را نشان نمی دهد و همه خود را محتاج دعای خیر شهدا می بینیم.
سردار رضایی افزود: کوهدشت ۴۵۱ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در دوران دفاع مقدس این شهرستان خط شکن بود و امروز نیز حافظ این دستاورد و امنیت است.
جانشین فرمانده انتظامی کشور با تأکید بر اینکه برکات دفاع مقدس استمرار دارد، گفت:هشت سال در مقابل دنیای استکبار ایستادیم و امروز شهدای ما در مقابل مزدوران آنها ایستاده اند ، قیام این شهید قیام برای تأمین امنیت بود
جانشین فراجا با اشاره به شجاعت شهید پناهی فر عنوان کرد: شهید پناهی فر تمام اوصاف یک مجاهد را داشت و یک رزمنده در راه خدا بود.و شعار این شهید والا مقام این بود که من یک انقلابی هستم ، پیام این شهید امروز حفظ وحدت ، لبیک یا خامنه ای و پاسداری از حریم ولایت است.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان هم گفت:شهدای نیروی انتظامی در مسیر امنیت و آرامش ملت ایران همواره جانفشانی کرده و در خط مقدم قرار دارند.
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه امروز به برکت جانفشانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در آرامش و امنیت قرار داریم و تا پای جان برای اعتلای این نظام الهی تلاش خواهیم کرد،افزود:عزاداری امروز ما در راستای نهضت عاشورای حسینی (ع) است و شهید پناهی فر در پیشگاه خداوند گواهی خواهد داد که مردم لرستان پای مکتب انقلاب اسلامی و  حضرت سیدالشهدا هستند همانگونه که این شهید والامقام در این مکتب رشد کرد و به بالندگی رسید.

 

نظر شما