شناسهٔ خبر: 60713834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع پیکرشهید مهدوی پور، فردا در کوهدشت

پیکر شهید مدافع امنیت سرگرد رسول مهدوی پور جمیع نیروی انتظامی و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه استان مرکزی، فردا در کوهدشت تشییع می‌شود.

صاحب‌خبر -
تشییع پیکرشهید مهدوی پور، فردا در کوهدشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان سرگرد رسول مهدوی پور جمیع نیروی انتظامی و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه استان مرکزی، دو روز گذشته در حین عملیات تعقیب و مراقبت متهمان اقتصادی در اتوبان ساوه - تهران بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا از ناحیه سر به شدت مجروح شد که بعد از انتقال به بیمارستان ولیعصر فراجای تهران به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید والامقام فردا ساعت ۹ صبح با حضور قشر‌های مختلف مردم کوهدشت تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
 
سردار الهی فرمانده انتظامی لرستان در پیامی با دعوت از مردم شهیدپرور کوهدشت برای شرکت در مراسم این شهید والامقام، شهادت سرگرد رسول مهدوی پور را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم این شهید، مردم مومن، ولایی و شهید پرور لرستان به ویژه مردم شهرستان کوهدشت و نیرو‌های خدوم انتظامی تبریک و تسلیت گفت.
 
همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پیامی از مردم شهیدپرور کوهدشت برای شرکت در مراسم تشییع شهید سرگرد رسول مهدوی پور دعوت کرد.

<div id="video-display-embed-code_9758107"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3881608/9758107?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما