شناسهٔ خبر: 67733959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی:

افزایش مبلغ جرایم رانندگی منجر به بازدارندگی و کاهش تلفات خواهد شد

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: جرایم رانندگی قبلی بازدارنده نبود و امیدواریم افزایش رقم جرایم منجر به بازدارنگی و کاهش جرایم و تعداد تلفات باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا پناهی‌مقدم امروز _جمعه بیست‌ونهم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش رقم جرایم رانندگی اظهار کرد: جرایم رانندگی قبلی بازدارنده نبود و امیدواریم افزایش رقم جرایم منجر به بازدارنگی و کاهش جرایم و تعداد تلفات باشیم.

وی افزود: در سه ماهه اول امسال شاهد کاهش تلفات در تصادفات رانندگی جاده‌ای آذربایجان‌غربی باشیم که با همراهی و همدلی مردم و حذف نقاط حادثه‌خیز توسط اداره کل راهداری و حضور پلیس تحقق یافته است.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: تنها ۵ درصد رانندگان تخلف می‌کنند که این میزان موجب ایجاد مخاطراتی برای سایر رانندگان و شهروندان می‌شوند که بر همین راستا با بروزرسانی کدها شاهد افزایش جرایم هستیم.

پناهی‌مقدم تصریح کرد: جرایم تسلیمی و الصاقی پس از ۶۰ روز به میزان دو برابر افزایش می‌یابد و فقط در جرایم دو برگی افزایش دو برابری را نداریم.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت هفتگی نظارت و برآورد کرده و نواقصات را گزارش می‌دهند که از اداره کل راهداری، شورای ترافیک و یا شورای راهبری استان این موارد پیگیری می‌شود.

نظر شما