شناسهٔ خبر: 62665705 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

لیست فعلی شخصیت‌های DC که بازیگران آن‌ها تغییر نخواهند کرد، مشخص شدند

جیمز گان رسما اعلام کرد / gamesradar

صاحب‌خبر -

جیمز گان به تازگی تایید کرده که بازیگران کدام شخصیت‌های DC در دنیای سینمایی جدید آن تغییر نخواهند کرد.

طبق پست جدید اکانت Threads گان، فردی استروما در نقش Vigilante، شولو ماریدوئنیا در نقش Blue Beetle، وایولا دیویس در نقش Amanda Waller و جان سینا در نقش Peacemaker همچنان باقی خواهند ماند.

در اوایل سال میلادی جاری، شایعاتی پخش شد مبنی بر اینکه جیسون موموا دیگر بازیگر نقش آکوامن نخواهد بود و در عوض به عنوان Lobo به یونیورس جدید DC خواهد پیوست.

از نظر خبرهای رسمی می‌توان گفت که دیوید کورنسوت ایفاگر نقش کلارک کنت/سوپرمن خواهد بود و ریچل بروزناهان نیز نقش لوئیس لین را بازی خواهد کرد.

بازیگران لکس لوتور (جسی آیزنبرگ)، پری وایت (لاورنس فیشبورن) و جیمی اولسن (مایکل کاسیدی) از فیلم‌های پیشین سوپرمن نیز عوض خواهند شد، اگرچه هنوز هیچ بازیگری دیگری معرفی نشده است.

DC DC لوئیس لین و کلارک کنت جدید سینما

بازیگر نقش بتمن نیز تغییر خواهد کرد، اما با توجه به اینکه هنوز هیچ فیلم‌نامه‌ای نوشته نشده، ممکن است مدتی طول بکشد که خبری در مورد بازیگر جدید آن در دنیای سینمایی DC بشنویم.

به نظر می‌رسید پس از آنکه ساخت Wonder Woman 3 کنسل شد، بازیگر این نقش نیز عوض خواهد شد، اما گال گدوت ادعا می‌کند که جیمز گان و پیتر سفران به او اطمینان خاطر دادند که فیلم دیگری با حضور او ساخته می‌شود.

Superman Legacy اولین فیلم رسمی DCU است که قرار است در سال ۲۰۲۵ در سینماها اکران شود.

داستان بازی ترسناک بندی و ماشین جوهر

ایستراگ جدیدی از ویچر ۳ در بازی Cyberpunk 2077 پیدا شده است - ویجیاتو ایستراگ جدیدی از ویچر ۳ در بازی Cyberpunk 2077 پیدا شده است - ویجیاتو gamesradar

نظر شما