شناسهٔ خبر: 62641155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انقلاب اسلامی تجلی وحدت مسلمان است

خبرگزاری صدا و سیما

امام جمعه موقت بیرجند با تبریک هفته وحدت به تمامی مسلمانان، گفت: انقلاب اسلامی ایران تجلی وحدت مسلمانان جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت:انقلاب اسلامی تجلی وحدت مسلمان است انقلاب اسلامی تجلی وحدت مسلمانان است چرا که در راه تحقق سخنان و سیره پیامبر (ص) به ویژه در بحث دفاع از مظلومان هزینه‌های زیادی کرده است.

وی افزود: وحدت به معنای همدلی و عشق و اتحاد است و ما مفتخریم که در کشوری زندگی می‌کنیم که پرچم اسلام را بلند کرده و در عمل نشان داده وحدت چیست.

حجت الاسلام  رحیم آبادی  گفت: امروز انقلاب اسلامی به قله فتح نزدیک شده لذا باید ارادت عملی بیشتری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص نشان دهیم.

به گفته وی احسان، انصاف و ایثار شاخصه‌ها و جلوه هاییست که در حکومت عدل مهدوی برپا خواهد شد و انقلاب اسلامی نیز دنباله رو همین شاخصه‌ها است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: آزمون امروز ما نیز ولایت مداری، اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی و برائت عملی از دشمنان انقلاب و اسلام است.

به گفته وی زمانی که مسیر برائت عینی و عملی را بپیماییم و دشمن را بشناسیم و نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کنیم میتوانیم رهرو راه روشن پیامبر (ص) و امامان معصوم باشیم.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی افزود: امروز دشمن به دنبال آشفتگی ذهن ها، شایعه پراکنی و ایجاد ناامیدی در فضای جامعه است لذا باید به امید آفرینی در جامعه بپردازیم.

نظر شما