شناسهٔ خبر: 67331525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در خبرگان رهبری:

قدردانی از شهدای خدمت با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای

المیرا عسگری زاده

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: قدردانی از شهدای خدمت زمانی اتفاق خواهد افتاد که با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، انتخاب اصلح داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عسگر دیرباز سوم تیرماه در مراسم افتتاح ستاد مردمی محمدباقر قالیباف با بیان اینکه مردم ایران در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند و ابراز وفاداری با شهدای خدمت کردند، گفت: برای ما آیت الله رئیسی، رئیس جمهور تراز انقلاب بود و امیدواریم رییس جمهور منتخب نیز ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشد.

وی اظهار کرد: آیت الله رئیسی وقتی کشور را تحویل گرفت که همه مردم و مسئولان احساس می‌کردند کشور در حوزه داخلی و خارجی در لبه پرتگاه قرار دارد و درآن زمان دولت حتی توانایی پرداخت حقوق کارکنان را نیز نداشت ولی ایشان توانستند وضعیت اقتصادی کشور را به ثبات برسانند.

وی ادامه داد: دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت در زمان تحریم ها توسط دولت شهید رئیسی به ما نشان داد که اگر کسی در راه خدمت به مردم پا به میدان بگذارد می تواند مشکلات را حل کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی، دیرباز در خصوص رقابت کاندیداها تصریح کرد: اینکه هر یک از کاندیداها دغدغه های مختلفی برای عمران و آبادانی کشور دارند، قابل تقدیر است و همین دیدگاه های متفاوت است که زمینه ایجاد رقابت سالم را به وجود می آورد.

انتهای پیام

نظر شما