شناسهٔ خبر: 67331535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه کرمان:

انتخابات پیش رو با هر نتیجه‌ای پیروزی مردم را به دنبال دارد

کرمان- امام جمعه کرمان با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: هر نتیجه‌ای رقم بخورد پیروزی مردم را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اینکه غدیر ارزش فوق العاده‌ای دارد، اظهار داشت: فراموشی غدیر، عاشورا را رقم زد و منشأ همه حرکت‌ها حول محور امام جامعه غدیر است.

علیدادی سلیمانی افزود: بزرگترین حادثه و جشن بعد از نبوت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) غدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان همچنین تاکید کرد: امتداد امامت و رسالت بسیار مهم است.

وی بیان کرد: جایگاه حقوقی امامت و رسالت به میزانی ارزشمند است که در طول تاریخ انبیا الهی و امامان، شخصیت حقیقی فدای شخصیت حقوقیشان شد.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری اظهار داشت: ساختار نظام جمهوری، ساختاری مطمئن، افتخارآمیز و قانونمند است.

وی به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز اشاره و تصریح کرد: هرچند که در رأس دستگاه اجرایی کشور در غم از دست دادن رئیس جمهور شهید نشستیم اما کشور علی رغم دشمنی‌ها، در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: با شهادت رئیس جمهور در کارها توقفی به وجود نیامده است.

علیدادی سلیمانی گفت: طی چند روز آینده رئیس جمهور جدید انتخاب خواهد شد و دولت با همان قدرت نهضت خدمت رسانی به مردم را ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: مشارکت در هدف گذاری مسئولان جمهوری اسلامی حرف اول را می‌زند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور مشخص می‌شود و کسی نمی‌تواند به ضرس قاطع بگوید که رئیس جمهور چه کسی خواهد بود.

علیدادی سلیمانی گفت: این نشان دهنده صداقت و اعتماد بالایی است که به مسئولان نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و انتخابات مومنانه و متکی به آرا مردم این تابلو را ترسیم کرده است.

وی مشارکت حداکثری را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر نتیجه‌ای رقم بخورد پیروزی مردم را به دنبال دارد و همه می‌دانند که انتخابات آزاد است.

خطیب جمعه کرمان یادآور شد: فردی باید رئیس جمهور شود که صلاحیت و قابلیت بالا داشته باشد تا بتواند در عرصه‌های مختلف کشور، به بهترین وجه مأموریت‌های خود را انجام دهد.

علیدادی سلیمانی تاکید کرد: مردم داوری و قضاوت می‌کنند که چه کسی از همه اصلح‌تر است.

وی توصیه کرد: اصلح‌ترین را انتخاب کنید زیرا هر چه در انتخاب اصلح بیشتر دقت و هرچه آدم قوی‌تر، جهادی‌تر و با سابقه بیشتر و مسلط‌تر انتخاب شود هم به انسجام ملی ما کمک می‌کند و هم تقویت کننده غرور ملی ما و هم در خدمت عزت اسلامی خواهد بود.

نظر شما