شناسهٔ خبر: 62570545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بارش باران در برخی مناطق آذربایجان شرقی

خبرگزاری صدا و سیما

بارش باران عصرگاهی در برخی مناطق آذربایجان شرقی لطافت خاصی به هوای پاییزی این مناطق داد.

صاحب‌خبر -

بارش باران در برخی مناطق آذربایجان شرقیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این بارش بیشتر در مناطق شمالی، جنوبی و غربی استان روی داد و مردم به ویژه کشاورزان را خوشحال کرد.

کارشناسان اداره کل هواشناسی استان اعلام کرده اند: از عصر امروز تا فردا سه شنبه گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر، وزش باد و غرش آذرخش در آذربایجان شرقی می‌شود و رگبار باران و در نواحی مستعد بارش تگرگ استان را فرا می‌گیرد.

 بر اساس پیش بینی‌های انجام شده بارش‌ها در شب دوشنبه شدت بیشتری به خود می‌گیرد و از عصر سه شنبه این سامانه از استان خارج می‌شود.

 با توجه به شدت بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و برخورد آذرخش وجود دارد بر این اساس اتراق نکردن در حریم رودخانه‌ها و مسیل ها، لایروبی و مسیرگشایی مسیل ها، لغو سفر‌های غیرضروری و انجام ندادن فعالیت‌های کوهنوردی و احتیاط در تردد‌های جاده‌ای ضروری است.

 

 

<div id="video-display-embed-code_10182203"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3989809/10182203?width=400&height=300"></script></div>
عصر امروز ـ بارش باران در آذرشهر

نظر شما