شناسهٔ خبر: 62529872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع ۵۸۰ میلیارد ریال تجهیزات بین مدارس استان کرمانشاه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : ۵۸۰ میلیارد ریال تجهیزات، بسته‌های آموزشی، وسایل هنرستانی و آزمایشگاهی، و رایانه تابستان امسال توزیع شده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، توزیع ۵۸۰ میلیارد ریال تجهیزات بین مدارس استان کرمانشاهمرزبان نظری افزود: این اعتبار برای خرید وسایل آزمایشگاهی برای کلاس‌های دروس علوم تجربی و شیمی،وسایل و تجهیزات هنرستان‌های استان ، نصب  پروژکتور و رایانه در کلاس‌های درس دانش آموزان، میز و نیمکت کلاسی، دستگاه فتوکپی و دیگر امکانات، بین مدارس هزینه شده است.
وی ادامه داد : از سال گذشته تمام کلاس‌های درسی در سطح مدارس شهری و روستایی و حتی کانکسی استان به سیستم گرمایشی استاندارد گازی و برقی مجهز شده اند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ یک از کلاس‌های درسی استان کرمانشاه بخاری نفتی و قطره چکان ندارند و ممنوع است، اظهار کرد: در تمام کلاس‌های درسی استان به بخاری گازی و یا برقی نصب شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به طرح مولد سازی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵۳ ملک آموزش و پرورش استان را به سازمان خصوصی سازی کشور معرفی کرده ایم، اما هنوز تصمیم نهایی در خصوص آن‌ها به این سازمان اعلام نشده است.



نظر شما