شناسهٔ خبر: 62444458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدرسه فرزندان خود دقت کنند

خبرگزاری صدا و سیما

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: خانواده‌ها برای تأمین امنیت ترافیکی فرزندان خود در هنگام انتخاب سرویس مدرسه ملاحظات لازم را در نظر داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدرسه فرزندان خود دقت کنند سرهنگ "کیخسرو دستغیب" گفت: وضعیت فنی خودرو، صلاحیت و مهارت راننده و نوع وسیله نقلیه از مهم‌ترین مواردی است که برای فراهم شدن تردد امن و بی خطر دانش آموزان در مسیر خانه تا مدرسه نقش بسیار مهمی دارد.

سرهنگ دستغیب به خانواده‌ها توصیه کرد: در انتخاب سرویس مدرسه فرزندان خود دقت داشته باشند و فقط از طریق آموزش و پرورش و بخشداری‌ها که متولی ساماندهی و نظارت بر آن‌ها هستند اقدام کنند.

وی در ادامه افزود:  آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به فرزندان، قبل از بازگشایی مدارس ضروری است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه خانواده‌ها باید از انتخاب خودرو‌هایی که ایمنی لازم را ندارند و یا  دارای نقص فنی هستند اجتناب و تنها از خودرو‌های مورد تأیید مدارس استفاده کنند گفت: والدین نباید برای تقسیم شدن هزینه‌ها به حمل سرنشین اضافه در سرویس‌ها رضایت دهند.

وی افزود: گواهینامه متناسب با نوع خودرو، بیمه نامه شخص ثالث معتبر، معاینه فنی و رعایت تعداد سرنشین مجاز از دیگر موارد مهم است.

نظر شما