شناسهٔ خبر: 62469200 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولید بیش از ۲۰ درصد نیاز بازار نوشت افزار در استان سمنان

یک واحد تولید کننده نوشت افزار در استان سمنان ضمن تامین ۲۰ درصد نیاز کشور به این اقلام، نیمی از تولیدات تمام ایرانی خود را صادر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  علی خیری مدیرعامل این کارخانه گفت: این واحد تولیدی سالانه بیش از هفت هزار و ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات نوشت افزار را در ۱۴ گروه اداری، بایگانی، سمیناری، تحصیلی و ظروف بسته بندی تولید می‌کند.
خیری افزود: تا ۵۰ درصد تولیدات این کارخانه به ارزش چهار میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به لهستان، روسیه، ارمنستان، آذربایجان، عراق، لیبی، پاکستان، افغانستان و کشور‌های منطقه خلیج فارس صادر می‌شود.
به گفته خیری، محصولات این کارخانه به علت استفاده از مواد اولیه بر پایه پلی پروپیلن ساخته می‌شود قابل برگشت به طبیعت و دوستدار محیط زیست است.
این واحد تولیدی هرساله در نمایشگاه پیپر وردس که در فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود، جزء ۱۰ برند مطرح جهان معرفی می‌شود.
این کارخانه با ۱۰۰ نفر نیروی کار مستقیم در دو شیفت کاری فعال است.
با راه اندازی خطوط تولید جدید انواع خودکار، پاکت‌های تمام اتوماتیک، زونکن و قفل زونکن در آینده نزدیک شرایط اشتغال ۸۰ نفر دیگر هم دراین کارخانه فراهم می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_10151715"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3981421/10151715?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما