شناسهٔ خبر: 62450111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارزشهای دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: متاسفانه تاکنون فرهنگ دفاع مقدس به خوبی تبیین نشده است لذا ضروری است ارزشهای ایثارگران، رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تبیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ وحیدی افزود: هفته دفاع مقدس امسال ۲۷۵۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان در استان اجرا می شود که برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و نمایشگاه در ۴۵ غرفه، پیاده سازی عملیات دفاع مقدس، گرامیداشت شهدای نیروی هوایی، تجلیل از سربازان نمونه توسط نیروهای مسلح استان و غبارروبی مزار شهدا بخشی از برنامه های گرامیداشت این هفته در استان است.

دبیر ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس استان با بیان اینکه دفاع مقدس اوج اقتدار، عزت و ایثارگری ملت ایران است، افزود: دفاع مقدس در طول ۴۳ سال انقلاب، همانند ستاره ای درخشان است که باید در این فرصت، عیار و تراز رزمندگان تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیاز دارد تا الگوهای دست یافتنی دوران دفاع مقدس به جوانان معرفی شود، گفت: دوران ۸ سال دفاع مقدس دوران افتخار آفرینی است که باید این دوران بدون تحریف و اغراق تبیین شود.

سرهنگ وحیدی گفت: تبیین قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور در دوران دفاع مقدس ضروری است.

نظر شما