شناسهٔ خبر: 62449969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیش از ۴۳ هزار کلاس، چشم انتظار دانش آموزان فارس

بیش از ۴۳ هزار کلاس درس ، آماده پذیرش دانش آموزان فارس است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس گفت : بیش از ۴۳ هزار کلاس درس آماده پذیرش ۹۵۵ هزار دانش آموز استان فارسی شده است .

عسگری با بیان اینکه ۹   هزار واحد آموزشی در استان فارس فضاسازی ، زیباسازی و بهسازی شده است، گفت:  ثبت نام دانش آموزان به طور کامل انجام شده و معلمان مدارس هم شیفت بندی شدند .

وی گفت : علاوه بر ثبت نام و فضاسازی کلاس‌های درس، سرویس مدارس هم برای جابجایی دانش آموزان انجام شده که تاکنون ۷۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در شهر شیراز ثبت نام خودشان را برای سرویس مدارس انجام دادند.
 وی گفت : برنامه‌ریزی برای کتاب‌های درسی هم انجام شده و تا قبل از آغاز سال تحصیلی کتاب‌ها به دست دانش آموزان در مقطع متوسطه اول و دوم می‌رسد .
 مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مدارس سراسر استان فارس از شنبه یکم مهرماه رسماً آغاز می شود و روز دوشنبه همزمان با سالروز امامت امام زمان جشن‌های بازگشایی مدارس برگزار می‌شود .

عسکری افزود : امسال دانش آموزان سال تحصیلی جدید را با شعار همه با هم مدرسه قوی ایران قوی آغاز می‌کنند .

<div id="video-display-embed-code_10149185"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3980779/10149185?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما