شناسهٔ خبر: 67354827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحقق جامعه متعالی در سایه انتخاب اصلح میسر می‌شود

یکی از نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دقت در انتخاب نامزد اصلح می‌تواند به تحقق جامعه متعالی منجر شود که در این زمینه باید بصیرت‌افزایی و گفتمان‌سازی درست شکل گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر  عسگر دیرباز یکی از نمایندگان مردم  آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، در همایش «شکوه حضور» فرهنگیان ارومیه گفت: خوشبختانه ارائه برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه‌های صداوسیما موجب شده تا مردم بینش و آگاهی بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه گفت: دقت در انتخاب نامزد اصلح می‌تواند به تحقق جامعه متعالی منجر شود که در این زمینه باید بصیرت‌افزایی و گفتمان‌سازی درست شکل گیرد ودوری از احساسات و زدودن غبار انتخاب ناآگاهانه امری مهم است و باید در جامعه برای تحقق این موضوع تلاش جدی شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر  عسگر دیرباز درادامه افزود: ادامه مسیر رئیس جمهور شهید، موجب ارتقای خدمات دولت در بخش‌های مختلف جامعه خواهد شد که برای این امر باید به انتخاب خود دقت کنیم.

وی در پایان گفت: انتخاب آگاهانه در کنار حضور پرشور به عنوان اصل مهم در انتخابات است و امیدواریم مردم با آگاهی و نیت خالصانه در این میدان گام بردارند.

 

نظر شما