شناسهٔ خبر: 6234444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

روز قدس، روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان ظلم و اشغالگری است

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: روز قدس، روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدر پیامی از مردم انقلابی و ولایت مدار این استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جانی قدس دعوت کرد.

در ابتدای این پیام آمده: بدون شک، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از تدابیر اندیشمندانه و ژرف نگری های سیاسی و جهانشمول حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) می باشد که به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین نام گذاری شده است.

این پیام می افزایید: روز قدس، روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگری است، رژیم غاصب صهیونیستی قریب به 70 سال گذشته حرکت و جنایات ضد انسانی بی شماری در حق مردم بی گناه فلسطین رواداشته و علاوه بر منکوب کردن انتفاظه، سعی در نابودی بیت المقدس و اسلام عزیز دارد.

خادمی عنوان کرد: پر واضع است روزداران عزیز این مسیر تاریخی را آنچنان که مقام معظم رهبری فرمودند: «روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است ...»پاس می دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این پیام، اظهار داشت: از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه می خواهیم بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم کردن اقدامات ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی، وحدت و اراده امت اسلامی را در سالی که به نام «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» نام گذاری شده است  به نمایش بگذارند.

خادمی عنوان کرد: مردم استان با توجه به فرمایش تاریخی، هوشمندانه و دوراندیشانه  امام راحل عظیم الشان که فرمود:« فلسطین پاره تن اسلام است و قدس قبله اول مسلمانان است»،لبیک گفته و با حرکت گسترده و خودجوش، انزجار قلبی خود را از رژیم صهیونیستی و تروریست های خود ساخته استکبار جهانی نشان داده و با مردم مظلوم فلسطین همدردی و اعلام همبستگی نمایند.

در پایان این پیان، گفت:مردم استان روز جمعه 19 تیرماه جاری با حضور پرشور خود در این مراسم حمایت راسخ خود را از مردم رنج کشیده فلسطین همراه با امت همیشه در صحنه ایران اسلامی به نمایش بگذارند. 

پایان پیام/

نظر شما