شناسهٔ خبر: 62290370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پخش ۱۱۷۰ دقیقه برنامه رسانه‌ای از سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی

خبرگزاری صدا و سیما

شبکه خاوران بیش از هزار و ۱۷۰ دقیقه برنامه از سفر رئیس جمهور را در قالب برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی، گزارش‌های خبری و محتوا‌های مجازی در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری منعکس کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: در جریان سفر یک روزه رئیس جمهور به استان شبکه خاوران گروه‌ها تولیدی وپخش ۱۱۷۰ دقیقه برنامه رسانه‌ای از سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی پشتیبانی خود را از معاونت‌های سیما، فنی، خبر و رادیو به شهرستان‌های مقصد رئیس جمهور اعزام کرد و بیش از هزار و ۱۷۰ دقیقه برنامه در قالب‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی، گزارش‌های خبری و محتوا‌های مجازی در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری انعکاس داد.


آینه دار افزود: در جریان این سفر سیمای خاوران با ۴۲۳ دقیقه برنامه سفر رئیس جهور را در قاب رسانه ملی به تصویر کشید، هچنین با همت همکاران و برقراری ۷ ارتباط زنده تصویری با سایر شبکه‌های ملی به مدت ۲۷۴ دقیقه، هم وطنان سایر نقاط کشور هم در جریان سفر رئیس دولت به استان خراسان جنوبی قرار گرفتند.


وی گفت: معاونت صدای شبکه خاوران هم با بیش از ۴۴۰ دقیقه برنامه مخاطبان رادیو را در جریان سفر رئیس جمهور به استان قرار داد.


مدیرکل صدا و سیما افزود: معاونت خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی همچون گذشته انعکاس کامل برنامه‌های سفر رئیس جمهور از بخش‌های مختلف خبری را در دستور کار خود قرار داد و با بیش از ۴۱۰ محصول مختلف در خبرگزاری و کانال‌های خبر برنامه‌ها و حاشیه‌های سفر رئیس جمهور را برای مخاطبان مخابره کرد.


آینه دار افزود: معاونت فنی نیز با آماده سازی و اعزام چندین گروه فنی با بکارگیری ۷ واحد سیار تلویزیونی و SNG، واحد‌های سیارتلویزیونی و سیتم‌های پرتابل از چندین نقطه استان برنامه‌های مختلف این رویداد مهم را سیگنال رسانی مناسب کرد.


وی گفت: فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی هم با تولید محتوا‌های مختلف در قالب‌های گوناگون سفر ریاست جمهوری به استان را پوشش داد.


رئیس جمهور همزمان با روز اربعین در سفر یک روزه خود به خراسان جنوبی، علاوه بر بیرجند به شهرستان‌های فردوس و درمیان سفر و دستور لازم برای آغاز عملیات زیر سازی راه آهن بیرجند را صادر کرد.

نظر شما