شناسهٔ خبر: 68007473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای شهر مشهد خبر داد

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه دهکده ورزشی «الهیه»

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث پروژه دهکده ورزشی «الهیه» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شورای شهر مشهد، مجید طهوریان‌عسکری ضمن بازدید از پروژه‌های در دست احداث شهرداری منطقه ۱۲، موانع و مشکلات ساخت این پروژه‌ها را از نزدیک بررسی و ارزیابی کرد.

وی در بازدید از پروژه بوم‌پارک در دو طرف نوار ساحلی کشف‌رود اظهار کرد: یکی از نیازهای جدی اهالی در بافت مسکونی این منطقه، نبود فضای سبز و مکان بازی برای کودکانی است که هر روز به‌ویژه در فصل تابستان، در سرتاسر محلات این بخش پراکنده هستند.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تابستان سال گذشته قرارداد ۵۵ میلیارد ریالی با سازمان عمران شهرداری مشهد منعقد شد تا فضای سبز حاشیه کشف‌رود شکل بگیرد، مشاور تأکید دارد که تا شهریور، کارگاه اجرایی پروژه برپا خواهد شد و تا همین موعد، تغییرات محسوس و ملموسی ایجاد می‌شود.

طهوریان‌‎عسکری در ادامه بازدیدی از پیاده‌روهای بلوار شاهنامه داشت و افزود: مقرر شده بود ۱۳ هزار مترمربع فضای پیاده‌رو در این منطقه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان بهسازی شود، این پروژه تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به‌زودی تکمیل می‌شود.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس تصریح کرد: بهسازی معابر و پیاده‌روها در این منطقه، دو اهمیت بزرگ دارد، یکی همان رفاه مجاوران در این منطقه و دوم جلوه شهر امام‌رضا (ع) در برابر چشم زائرانی است که برای بازدید از منطقه تاریخی توس از این معبر گذر می‌کنند.

طهوریان‌عسکری همچنین در حاشیه بازدید از پروژه دهکده ورزشی الهیه نیز گفت: بنا بر اعلام مشاور پروژه، طرح احداث این دهکده ورزشی تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: این پروژه به‌طورکلی ۶۰ هزار مترمربع مساحت دارد و باور ما این است که زیرساخت ورزشی بی‌نظیری را برای مردم مشهد فراهم خواهد کرد.

طهوریان‌عسکری از تخصیص دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه مذکور خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به آغاز فرایند عمرانی در خرداد سال‌جاری، پیش‌بینی می‌شود تا آذر ۱۴۰۴ یعنی ۱۸ ماه دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

نظر شما