شناسهٔ خبر: 62148315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خسارات سیل در منطقه بورالان ماکو

بر اثر بارش شدید باران بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال به روستا‌های منطقه بورالان ماکو خسارت وارد شد.

صاحب‌خبر -

خسارات سیل در منطقه بورالان ماکوبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار ماکو با اعلام این خبر گفت: روز گذشته بر اثر این بارش در روستا‌های گیریگ، سوریک و علی حاجو سیل جاری شده و به خانه‌های مسکونی و زیرساخت‌های این سه روستا خسارت وارد شد.

کاظمی افزود: بر اثر این سیل ۲۷ منزل مسکونی از ۸۰ تا ۱۰۰ درصد در روستای سوریک خسارت وارد شد.

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان ماکو همچنین از وارد شدن خسارت به راه‌های روستایی و تاسیسات آب شرب و واحد‌های دامی هم خبر داد و گفت: دراین سیل سه دهنه پل تخریب و خسارت کلی دیده و ۱۵ کیلومتر از راه‌های آسفالته و شنی هم تخریب دیده و خسارت وارد شده است.

کاظمی به حضور نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در اولین لحظه از وقوع سیل در روستا‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: با تلاش نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر تا به حال به ارزش ۴ میلیارد ریال اقلام زیستی و غذایی در بین روستائیان خسارت دیده توزیع شده است.

 

خسارات سیل در منطقه بورالان ماکو خسارات سیل در منطقه بورالان ماکو خسارات سیل در منطقه بورالان ماکو خسارات سیل در منطقه بورالان ماکو خسارات سیل در منطقه بورالان ماکو خسارات سیل در منطقه بورالان ماکو خسارات سیل در منطقه بورالان ماکو خسارات سیل در منطقه بورالان ماکو
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10081418"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3962816/10081418?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما