شناسهٔ خبر: 62148016 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح تقاطع غیرهمسطح نواب- تندگویان پیشرفت خوبی داشته است

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۳۷ درصدی طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های نواب-تندگویان خبر داد.

صاحب‌خبر -

­به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هادی حق بین در بازدید از طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های نواب - تندگویان و پس از استماع گزارشی کوتاه از اقدامات صورت گرفته، بر رفع معارضان تأسیساتی تیر‌های برق جهت انحراف ترافیک آتی تأکید کرد.
وی با اشاره به ادامه عملیات خاکریزی زیرگذر متعاقب تکمیل سرشمع ها، از آغاز بتن ریزی عرشه زیرگذر از اواسط شهریور ماه خبر داد و افزود: عملیات اجرایی عرشه پل چپگرد در حال پیگیری است.

طرح تقاطع غیرهمسطح نواب- تندگویان پیشرفت خوبی داشته است
حق بین با تاکید بر اینکه با توجه به مشکلات بوجود آمده برای شهروندان در ساعات پیک ترافیک در این مسیر باید به صورت ۲۴ ساعته کارگاه فعالیت داشته باشد، از پیشرفت ۳۷ درصدی این طرح خبر داد.
طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های نواب-تندگویان یک طرح سه سطحی است که علاوه بر کاهش ۳.۵ کیلومتری گردش‎های اضافی، بار ترافیک ورودی به میدان بهمن و بزرگراه آزادگان را کاهش داده و با توزیع متناسب ترافیک عبوری، بر رفت و آمد‌های محلی اثرگذار است.
 طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید یارجانی (نواب) و شهید تندگویان شامل یک مسیر زیرگذر در امتداد باند شرق به غرب بزرگراه شهید تندگویان و یک پل چپگرد به منظور برقراری گردش ترافیکی شمال به شرق در محل تقاطع می‌باشد.

نظر شما