شناسهٔ خبر: 62123696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام‌های تسلیت ارتحال حجت الاسلام مویدی

استاندار مازندران، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ارتحال حجت الاسلام مویدی را تسلیت گفتند

صاحب‌خبر -

پیام‌های تسلیت ارتحال حجت الاسلام مویدیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بمناسبت ارتحال حجت الاسلام مویدی مدیر و موسس مجموعه اشراق بابل، پیام‌های تسلیتی از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی صادر شد.


استاندار مازندران با صدور پیامی؛ رحلت حجت الاسلام مویدی را تسلیت گفت

متن پیام تسلیت آقای حسینی پور به این شرح است:

رحلت روحانی متخلق به اخلاق و از رهپویان و مروجان شریعت محمدی (ص)، زنده یاد حجت السلام والمسلمین مویدی، بنیانگذار و مدیر موسسه فرهنگی و پژوهشی اشراق و موسس مدرسه اشراق در شهرستان بابل موجب تالم و تاثر اینجانب گردید.

خدمات این معلم مجاهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب و تلاش وافر برای نشر و ترویج علوم دینی و ارزش‌های الهی و اخلاقی، مشکور و در دفتر اجر و پاداش اخروی ثبت و ضبط خواهد بود.

مصیبت فقدان این روحانی جلیل القدر را به جامعه جلیله روحانیت استان، حوزه‌های علمیه، مردم شهرستان بابل و بیت محترم و معزی، تسلیت می‌گویم و از آستان خداوند سبحان؛ برای آن فقید سعید، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

پیام‌های تسلیت ارتحال حجت الاسلام مویدیهمچنین سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پیام مشترکی رحلت حجت الاسلام مویدی را تسلیت گفتند.

ارتحال روحانی عالیقدر و مجتهد عالم و مبارز، خطیب نام آشنا و توانمند و استاد درس اخلاق جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج علی مؤیدی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأثّر و تألّم فراوان اینجانبان و مردم عالم پرور مازندران گردید.

ایشان که از سرمایه‌های ارزشمند و استاد برجسته حوزه و دانشگاه و در سلوک مومنانه و تقوا ومجاهدت در راه اعتلای دین اسلام و انقلاب اسلامی زبانزد همگان بود، عمر شریف خویش را وقف تربیت طلاب مجاهد و انقلابی و نشر و ترویج معارف ناب اسلام محمدی کردند.

یک عمر تلاش این عالم ربانی انقلابی، بصیر، دلسوز در عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های دینی، متدین و متواضع در انجام فعالیت‌های انقلابی، با تدریس و تربیت مبلغان دین در حوزه‌های علمیه و تالیف کتب مختلف اخلاقی و تربیتی و همچنین اجرای برنامه‌های اثربخش مذهبی و فرهنگی رسانه‌ای در موسسه اشراق باقی الصالحاتی است و در نزد خدای متعال پاداش عظیم خواهد داشت.

اینجانبان ضمن ارج نهادن به مجاهدت‌های مخلصانه این روحانی وارسته و تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر به محضر حضرت، ولی عصر امام زمان ارواحنا فداه، نائب برحقش مقام عظمای ولایت، مراجع بزرگوار تقلید و روحانیت معزز حوزه‌های علمیه، مردم عالم پرور مازندران و به ویژه بیت مکرم ایشان، برای این عالم مهذب که در ایام اربعین حسینی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار پروردگار نائل گشت؛ رحمت واسعه الهی و همجواری با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بیت مکرم، بازماندگان و عموم مصیبت دیدگان ارجمند و نیز دوستداران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت داریم.

نظر شما