شناسهٔ خبر: 67833914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار مازندران: نقش خیرین آبرسان مازندران در اجرای طرح های این بخش؛ محوری است

استاندار مازندران، با بیان این که این استان نیازمند سهم ملی از بودجه است، گفت: سهم بودجه این استان باید بر اساس جمعیت شناوری که در طول سال برای سفر و گردشگری وارد مازندران می شود، تخصیص داده شود. ‎ استاندار مازندران، با بیان این که این استان نیازمند سهم ملی از بودجه است، گفت: سهم بودجه این استان باید بر اساس جمعیت شناوری که در طول سال برای سفر و گردشگری وارد مازندران می شود، تخصیص داده شود. ‎

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، یوسف نوری روز پنجشنبه در همایش خیرین آبرسان مازندران که با حضور وزیر کشور در ساری برگزار شد، افزود: این استان با جمعیت سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری مواجه نیست، بلکه همواره جمعیت استان ۲ برابر است.

وی، تصریح کرد: بنابراین سازمان برنامه و بودجه باید سهم بودجه مازندران را بر اساس جمعیت شناور و دو برابری که در طول سال وارد می شود تخصیص بدهد.

نوری با بیان اینکه امروز خیرین آبرسان آب شرب نقش محوری در پیشرفت و تسریع اجرای های آبرسانی مازندران برعهده گرفته اند، گفت: مردم دیار علویان شیفته امام حسین ( علیه السلام ) هستند.

نوری، اطعام دهی در ۱۲ شب اول محرم در مازندران را بی نظیر توصیف کرد و ادامه داد: در این ایام درب همه خانه های مازندران برای اطعام دهی باز است.

وی به مشکلات تامین آب شرب در مازندران به خصوص در مناطق روستایی اشاره کرد و ادامه داد: از سه هزار و ۵۵۰ روستا و آبادی مازندران، مردم یکهزار هزار و ۳۵۰ روستا با مشکل تامین آب شرب بهداشتی مواجه هستند.

نوری به توسعه و پیشرفت شاخص های مازندران در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم پنج درصد به تامین برق استان اضافه شد، تورم از میانگین کشوری کمتر و رشد اقتصادی استان مثبت شد و این به فرهنگ مردم خطه برمی گردد.

نماینده عالی دولت در مازندران، گفت که همچنین تعهد ایجاد اشتغال سال گذشته استان به ۱۲۸ درصد رسیده است.

انتهای پیام 

نظر شما