شناسهٔ خبر: 6197896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قدس آرمانی فراموش نشدنی/7

عالم پاکستانی: مجامع بین‌المللی در روز قدس باید وادار به پایان سکوتشان شوند

عضو ارشد شورای اتحاد شیعه پاکستان با بیان اینکه تمام علما و شخصیت‌های مذهبی باید نقش خود را برای آزادی قبله اول مسلمانان ایفا کنند، گفت که مجامع بین‌المللی هم در روز قدس باید وادار به پایان سکوتشان در قبال قضیه فلسطین شوند.

صاحب‌خبر -

«عارف حسین واحدی» عضو ارشد شورای علمای شیعه پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: مانند هر سال امسال نیز روز قدس هر چه باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با عمل به رهنمودهای علامه «ساجد‌علی نقوی» رهبر شیعیان پاکستان، راهپیمایی روز قدس در شهر اسلام‌آباد و سایر شهرهای پاکستان برگزار خواهد شد.

واحدی گفت: فشارهای بین‌المللی علیه اسرائیل را افزایش می‌دهیم و مردم جهان را متوجه خواهیم کرد که چرا حقوق بشر درباره مردم فلسطین مراعات نمی‌شود.

علامه واحدی گفت: باید به بررسی این موضوع بنشینیم که چرا مسلمانان نسبت به جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین بی‌تفاوت هستند و اجازه می‌دهند مجامع بین‌المللی در این زمینه سکوت کنند.

وی افزود: اسرائیل حتی از ورود کمک‌های پزشکی برای مردم فلسطین جلوگیری می‌کند اما سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشر ادامه دارد.

عضو ارشد شورای اتحاد شیعه از دولت خواست در سازمان ملل متحد از مردم فلسطین حمایت کند.

علامه عارف حسین واحدی بیان کرد: با تشکیل کمیسیون ویژه قدس تلاش می‌کنیم با آگاه کردن مردم نسبت به حمایت از مردم فلسطین آنها را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس ترغیب کنیم.

به گفته علامه واحدی تمام علما و شخصیت‌های مذهبی باید نقش خود را برای آزادی قبله اول مسلمانان ایفا کنند.

وی افزود: برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن روز قدس از علمای مذاهب مختلف دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما