شناسهٔ خبر: 61897168 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

نمرات فیلم ابرقهرمانی Blue Beetle دی‌سی منتشر شد

طرفداران دی‌سی امیدوار باشند / Metacritic

صاحب‌خبر -

Blue Beetle جدیدترین فیلم دی‌سی است که امروز اکران و از همین رو منتقدان نیز نظرات خود را درباره آن اعلام کرده‌اند. فیلم Blue Beetle در واقع داستان شخصیت محبوبی به نام «جیمی ریس» را روایت می‌کند که پس از مرگ «تد کورد»، به سومین شخصیتی تبدیل می‌شود که در دنیای دی‌سی عنوان بلو بیتل (سوسک آبی) را به یدک می‌کشد.

کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر این شخصیت را خلق و برای اولین بار تغییرات قابل توجهی به شخصیت بلو بیتل اضافه کردند. شولو مریجونیا در نقش جیمی ریس ملقب به بلو بیتل، سوزان ساراندون در نقش ویکتوریا کورد، برونا مارکزینه، بلیسا اسکوبدو، هاروی گیلان، جرج لوپز، رائول تروهی‌یو، الپیدیا کاریو، آدریانا بارازا و دامیان آلکازار، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blue Beetle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، همزمان با اکران این فیلم، نمرات آن نیز اعلام شده است. به این ترتیب متاکریتیک (بر اساس ۳۳ نقد) نمره متوسط ۶۰ را به آن داده و موفق شده امتیاز ۸۳٪ را (بر اساس ۸۲ نقد) از راتن تومیتوز کسب کند. به نظر می‌رسد که این اثر جدید دی‌سی تا به اینجا موفق عمل کرده و مخاطبان می‌توانند به آن امیدوار باشند. در ادامه به نظرات برخی از منتقدان می‌پردازیم:

نمرات فیلم ابرقهرمانی Blue Beetle دی‌سی منتشر شد - ویجیاتو نمرات فیلم ابرقهرمانی Blue Beetle دی‌سی منتشر شد - ویجیاتو

آنجل مانوئل سوتو [کارگردان فیلم] با کمک فیلمبرداری پویا و همکاری با پاول پوگورزلسکی، همکار همیشگی آری آستر، موسیقی تپنده الکترونیکی توسط بابی کرلیک، نوازنده بریتانیایی و جلوه‌های ویژه قوی، با یک تیم مطمئن وارد عمل شده و اکشن را با صحنه‌های شخصیت محور و کمدی متعادل می‌کند.

The Hollywood Reporter – نمره ۸۰ از ۱۰۰

فیلم Blue Beetle برخلاف اشتباهاتش همچنان می‌تواند اوقات خوبی را برایتان در سینما رقم بزند. در میان خیل اکشن و کمدی، هسته عاطفی آن با تجربه بزرگ شدن در یک خانواده لاتین طنین‌انداز می‌شود. این فیلم بدون آنکه پوچ باشد بسیار طنز است و امیدواریم بتواند سکوی پرتاب عظیمی برای حرفه بازیگری شولو ماریدوئنا (بازیگر بلو بیتل) باشد.

IGN – نمره ۷۰ از ۱۰۰

به طور کلی، جزییات این فیلم در نوع خود بامزه و سرگرم‌کننده است و شخصیت‌ها نیز می‌توانند الهام‌بخش یک خانواده گرم و صمیمی باشند، اما ساختار کلی فیلم به طرز ناامید‌کننده‌ای شتابزده و کهنه است.

Slashfilm – نمره ۵۵ از ۱۰۰

آنجل مانوئل سوتو کارگردان این فیلم است و گرت دانت الکوسر وظیفه نوشتن فیلمنامه این عنوان از دنیای دی سی را بر عهده داشته. طبق اخبار پیشین، این فیلم ابتدا قرار بود برای سرویس استریم HBO Max ساخته شود، اما حالا در نهایت در سینماها اکران شد.

دارک‌ ترین تئوری های کلش رویال که خیلیا اونارو نمی‌دونن!

مارتین اسکورسیزی از سعید روستایی کارگردان برادران لیلا حمایت کرد - ویجیاتو مارتین اسکورسیزی از سعید روستایی کارگردان برادران لیلا حمایت کرد - ویجیاتو Metacritic

نظر شما