شناسهٔ خبر: 61754961 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید رئیس مجلس ویتنام از خانه نوآوری و فناوری ایران

رئیس مجلس ملی کشور ویتنام با همراهی معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش رئیس جمهور از خانه نوآوری و فناوری ایران در محل نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

بازدید رئیس مجلس ویتنام از خانه نوآوری و فناوری ایرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وونگ دین هوئه، رئیس مجلس ملی کشور ویتنام در ادامه سفر خود به ایران، از خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران (iHiT) در محل نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید دو طرف ضمن تاکید بر تقویت مناسبات، تقویت روابط علمی و فنی در زمینه‌های مختلف را خواستار شدند.

در جریان این بازدید وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام با اشاره به ظرفیت‌های علمی و فناوری ایران خواستار تقویت همکاری‌ها میان دو کشور شد و عنوان کرد: دو کشور ظرفیت خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله انتقال فناوری در حوزه‌های نانوفناوری، هوافضا و کشاورزی دارند.

وی با دعوت از معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برای سفر به ویتنام و آشنایی با ظرفیت‌های علمی و فناوری این کشور افزود: ویتنام در نظر دارد در زمینه علم و فناوری و اقتصاد دیجیتال گام‌های اساسی برای توسعه کشور بردارد.

دهقانی نیز با اشاره به ظرفیت‌های مشترک دو کشور ضمن معرفی دستاورد‌های کشورمان در حوزه علم و فناوری، خواستار همکاری‌های بیشتر میان دو کشور شد.

نظر شما