شناسهٔ خبر: 61722730 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انهدام باند سرقت‌های خشن در پایتخت

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

انهدام باند سرقت‌های خشن در پایتختبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کرم یوسفوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، گفت: با ارایه چندین فقره شکایت از سوی شهروندان در خصوص سرقت‌های خشن، پرونده‌ای برای رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت تشکیل شد.
وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد اعضای ۴ نفره این باند خشن سرقت، از مدت‌ها پیش اقدام به سرقت از منازل شهروندان با تخریب قفل‌های در ورودی می‌کنند که این اقدام ضمن ایجاد تشویش و دلهره برای مالکان و حاضران در منزل برای شهروندان ساکن در محدوده‌های سرقت نیز رعب و وحشت ایجاد کرده است.
سرهنگ یوسفوند گفت: با شناسایی این سارقان، مخفیگاه آنان در محدوده‌های جنوب شرق شهر تهران نیز شناسایی شد و هر چهار نفر سارق دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی از ادوات و ابزار سرقت همچون دیلم، دسته کلید، ماسک و ... نیز کشف و ضبط شد.
معاون مبارزه با جرایم خاص پلیس آگاهی افزود: متهمان به سرقت منزل به شیوه تخریب قفل در ورودی، به سرقت ۲ دستگاه موتورسیکلت در محدوده‌های نظام آباد، مسعودیه، ستارخان و شهرستان دماوند، نیز اعتراف کردند.
این مقام انتظامی گفت: با اعتراف متهمان به سرقت، شناسایی مالخران و فروشندگان اموال مسروقه نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت و ۲ زن نیز تحت عنوان فروشنده اموال مسروقه تحت تعقیب قرار گرفتند.

نظر شما