شناسهٔ خبر: 61705065 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انهدام باند سرقت خشن با ۴ عملیات همزمان پلیس

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در چهار عملیات همزمان پلیس، دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

انهدام باند سرقت خشن با ۴ عملیات همزمان پلیسبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کرم یوسفوند گفت: درپی چندین فقره شکایت از سوی شهروندان در خصوص سرقت‌های خشنی از سوی اعضای یک باند سرقت، پرونده‌ای در اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت تشکیل شد و کارآگاهان این اداره برای دستگیری سارقان، تحقیقات خود را آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ۴ عضو این باند خشن سرقت از مدت‌ها پیش اقدام به سرقت از منازل شهروندان با تخریب قفل‌های درب ورودی می‌کنند.


معاون مبارزه با جرایم خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده‌های جنوب شرق شهر تهران، با انجام چهار عملیات دقیق و همزمان، هر چهار نفر را دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی از ادوات و ابزار سرقت همچون دیلم، دسته کلید، ماسک و ... کشف و ضبط شد.


سرهنگ یوسفوند افزود: هر یک از متهمان در بازجویی‌ها به صورت جداگانه به بیش از ۸ سرقت منزل به شیوه تخریب قفل درب ورودی و همچنین سرقت ۲ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.


این مقام انتظامی گفت: با اعتراف متهمان، ۲ زن به عنوان فروشنده اموال مسروقه در منازل خود به همراه تعداد زیادی از این اموال دستگیر شدند.


معاون مبارزه با سرقت‌ها خاص پلیس آگاهی پایتخت افزود: متهمان برای تحقیقات تکمیلی با دستور مقام قضایی به زندان منتقل شدند و تحقیقات درباره سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

نظر شما