شناسهٔ خبر: 61728409 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

انهدام باند سرقت‌هاي خشن در پايتخت

صاحب‌خبر -
انهدام باند سرقت‌هاي خشن در پايتخت

خبرگزاری آریا-معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ کرم یوسفوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، گفت: با ارایه چندین فقره شکایت از سوی شهروندان در خصوص سرقت‌های خشن، پرونده‌ای برای رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت تشکیل شد.
وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد اعضای 4 نفره این باند خشن سرقت، از مدت‌ها پیش اقدام به سرقت از منازل شهروندان با تخریب قفل‌های در ورودی می‌کنند که این اقدام ضمن ایجاد تشویش و دلهره برای مالکان و حاضران در منزل برای شهروندان ساکن در محدوده‌های سرقت نیز رعب و وحشت ایجاد کرده است.
سرهنگ یوسفوند گفت: با شناسایی این سارقان، مخفیگاه آنان در محدوده‌های جنوب شرق شهر تهران نیز شناسایی شد و هر چهار نفر سارق دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی از ادوات و ابزار سرقت همچون دیلم، دسته کلید، ماسک و ... نیز کشف و ضبط شد.
معاون مبارزه با جرایم خاص پلیس آگاهی افزود: متهمان به سرقت منزل به شیوه تخریب قفل در ورودی، به سرقت 2 دستگاه موتورسیکلت در محدوده‌های نظام آباد، مسعودیه، ستارخان و شهرستان دماوند، نیز اعتراف کردند.
این مقام انتظامی گفت: با اعتراف متهمان به سرقت، شناسایی مالخران و فروشندگان اموال مسروقه نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت و 2 زن نیز تحت عنوان فروشنده اموال مسروقه تحت تعقیب قرار گرفتند.


نظر شما