شناسهٔ خبر: 61553057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قطع انشعابات غیرمجاز آب در ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از شناسایی و قطع ۳۶۳ رشته انشعاب غیرمجاز از ابتدای امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛پرویز ناصری با اشاره به وجود انشعاب‌های غیرمجاز در شهر‌ها و روستا‌ها و تضییع حقوق مشترکان قانونی شرکت قطع انشعابات غیرمجاز آب در ایلامآب و فاضلاب،اظهار کرد: شرکت آبفا در برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز با جدیت ورود کرده و از ابتدای امسال تعداد ۳۶۳ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و قطع شدند.

وی با تاکید بر اینکه آبفا مسئول تامین آب خانه باغ‌ها و گلخانه‌ها و دام‌های سنگین نیست، افزود: امسال برخورد با انشعابات غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و جدی شرکت آبفای استان ایلام در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون نیز اقدامات موثری در شناسایی انشعابات غیرمجاز با مصرف بالا صورت گرفته است.

ناصری از مشترکان خواست در صورت مشاهده‌ی انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب، مشترکین مرکز استان از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت (۱۲۲)، و مشترکین سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام (۲۲۳۰۱۴۱) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

مدیر عامل شرکت آب و‍ فاضلاب ایلام ادامه داد: برداشت غیرمجاز و غیرقانونی آب علاوه بر تخریب تاسیسات به خطر افتادن شرایط بهداشتی و آلوده شدن آب را نیز به دنبال دارد و حتی موجب اختلال در آبرسانی می‌شود، به طوری که مناطق گسترده‌ای از شهر با کم‌آبی و بی‌آبی مواجه می‌شود.

ناصری ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مطلوب دستگاه‌های نظارتی در زمینه برخورد با متخلفان گفت: قاطعیت دستگاه‌های قضایی در برخورد با دارندگان انشعاب غیرمجاز به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آب دارد و امید است با کمک دستگاه قضایی، انشعابات غیرمجاز در سراسر استان را کاهش دهیم.

نظر شما