شناسهٔ خبر: 61519897 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بسته الحاقی بازی Gotham Knights در راه است؟

از آپدیت داده‌های SteamDB استنباط شد / gamingbolt

صاحب‌خبر -

از میان عناوین ناامیدکننده‌ای که در طول یک سال گذشته منتشر شدند، بازی Gotham Knights از استودیو وارنر مونترال، هنوز هم در رتبه اول قرار دارد.

با این وجود، از زمان لانچ چندین به‌روزرسانی‌های رایگان دریافت کرده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها اضافه شدن حالت‌های Heroic Assault و Showdown بود که تجربه کوآپ چهار نفره را ممکن کرد.

WB Games Montreal در اردیبهشت ماه تصویری را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌داد برخی از بزرگ‌ترین شرورهای Gotham Knights دور یک میز جمع شده‌اند. متن همراه تصویر نوشته بود: «شرورهای بزرگ شوالیه‌های گاتهام دور هم جمع شده‌اند … اما چرا؟»

بسته الحاقی بازی Gotham Knights در راه است؟ - ویجیاتو بسته الحاقی بازی Gotham Knights در راه است؟ - ویجیاتو

در حالی که توسعه‌دهنده هنوز عرضه DLC را تایید نکرده، اما عنوان اکشن نقش آفرینی در پایگاه داده‌های استیم SteamDB چندین به‌روزرسانی دریافت کرده است. جدیدترین آپدیت‌ها در چند روز گذشته رخ دادند، اما اطلاعات زیادی در مورد آن‌ها وجود ندارد.

یک تصویر فاش شده برخی از اچیومنت‌های جدید را نشان می‌داد که با DLC جدید به بازی اضافه خواهند شد و ظاهراً دارای باس‌فایت‌های بازطراحی شده علیه شخصیت‌های شناخته شده‌ای مانند Clayface، Mr. Freeze و Harley Quinn هستند.

Gotham Knights Gotham Knights

علاوه بر این، بسته الحاقی جدید، مجرمان Supercharged، جنایتکاران تحت تعقیب و موارد دیگر را نیز به همراه خواهد داشت.

اینکه DLC دقیقا چقدر بزرگ و پرمحتوا خواهد بود، محتوای داستانی جدیدی به ارمغان می‌آورد و رایگان خواهد بود یا خیر، باید منتظر آینده ماند و دید چه می‌شود. احتمالا شرکت برادران وارنر در آینده‌ای نه چندان دور از آن رونمایی خواهند کرد، بنابراین منتظر اخبار بیشتر بمانید.

Gotham Knights هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

ویجی‌لاگ پلاسپلی استیشن 5 پرو و ایکس باکس گیم پس جدید؟

بازی DreamWorks All-Star Kart Racing با حضور شرک معرفی شد - ویجیاتو بازی DreamWorks All-Star Kart Racing با حضور شرک معرفی شد - ویجیاتو gamingbolt

نظر شما