شناسهٔ خبر: 61438704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه‌های ایوان

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت راه‌های برون شهری و درون شهری ایوان با ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛سیدزاهدین چشمه خاور با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و بهسازی و روکش آسفالت هشت کیلومتر از راه های ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه‌های ایواندرون و برون شهری ایوان،اظهار کرد:بهسازی و آسفالت محور زرنه - ترن، چهل زرعی - سومار هم با پیشرفت ۵۰ درصد در دست اجراست.

وی افزود:طول این پروژه ۲۷ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان که عملیات روکش آسفالت و بهسازی این مسیر تا قبل از ایام اربعین تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از تکمیل عملیات اجرایی روکش آسفالت مسیر روستای هفت چشمه شهر ایلام به طول ۶ کیلومتر خبر داد و گفت: این پروژه به صورت رفت و برگشت ۶ کیلومتر و با عرض جاده ۱۵ متر اجرایی شده و خط کشی مسیر نیز در حال انجام است.

چشمه خاور ادامه داد: ۱۲ گروه ارتباطی استان در محور‌های زرنه - سومار، راه‌های درون شهری و برون شهری شهرستان ایوان؛ آسفالت پادگان فرجیان زاده _ بهمن آباد؛ داخل روستای هفت چشمه؛ سه راهی جندالله _ صالح آباد؛ محور گلان به سمت مهران؛ خروجی مهران به سمت دهلران؛ دهلران _ اندیمشک؛ محور آبدانان - مورموری؛ گردنه کبیرکوه؛ دره شهر - پل دختر؛ کارزان - لومار و ... در حال انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده‌ها هستند.

نظر شما