شناسهٔ خبر: 61430959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی ۳۱ طرح در کارگروه زیربنایی استان ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز ۳۱ طرح در این کارگروه بررسی شده است گفت: هیچ طرحی نباید در استان معطل کارگروه زیربنایی بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ بهرام نیا در حاشیه جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست،بررسی ۳۱ طرح در کارگروه زیربنایی استان ایلامبا اشاره به اینکه طرح‌های زیربنایی برای اشتغال و سرمایه گذاری در استان مهم هستند، افزود: نظرات کارشناسی طرح‌های کمیته زیربنایی در کمترین زمان ممکن توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی گسترده در استان افزود: اطلاع رسانی گسترده از سوی دستگاه‌های اجرایی برای طرح‌های زیربنایی انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام لازمه اشتغالزایی در استان را برگزاری منظم کارگروه زیربنایی برای تصویب و راه‌اندازی طرح‌ها ذکر کرد و گفت: لازمه فعال شدن اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری در استان برگزاری جلسات منظم کارگروه زیربنایی و بررسی و تصویب این طرح‌ها با نگاه تسهیل‌گری است.

طرح ترشیجات دهلران، تولید بستتی در صالح آباد، ذخیره سازی محصولات کشاورزی در دهلران، چند طرح گلخانه ای، مرغداری، مجتمع گردشگری از جمله طرح‌هایی بودند که در این کارگروه بررسی شدند.

در این کارگروه همچنین اعلام شد: احداث ناحیه صنعتی مورموری نیز منوط به تاییدیه‌های محیط زیستی و پدافند غیرعامل است.

نظر شما