شناسهٔ خبر: 61317584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت ماهانه ۳۴۸ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان تامین اجتماعی

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهرگفت: تامین اجتماعی استان ۴۸ هزار نفر بازنشسته دارد که در ماه ۳۴۸ میلیارد تومان مستمری به این تعداد بازنشسته پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

پرداخت ماهانه ۳۴۸ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان تامین اجتماعیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد جواد بازدرهوا ازحمایت‌های کوتاه مدت و بلند مدت این اداره کل هم خبر داد و اضافه کرد: مستمری بیمه شدگان و بیمه بیکاری از تعهدات بلند مدت است که ماهانه ۱۱ میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت می‌کنیم حمایت‌های کوتاه مدت هم شامل استراحت پزشکی، مرخصی زایمان و پرترز است.

وی بیان کرد: بیشترین مشکلات بازنشستگان، در زمینه بیمه تکمیلی است که این مشکل برطرف شده و با ارائه مستندات و مدارک در مدت یک ماه بررسی و هزینه پرداخت می‌شود.

بازدرهوا از پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان هم خبرداد و گفت: تا کنون به ۳۱۰ نفر سهمیه اختصاص داده شده است و در کنار آن المپیاد‌های ورزشی هم برای آن‌ها برگزار می‌شود که آبان و آذر به مسابقات کشوری در استان‌های خوزستان و اصفهان اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: به مناسبت روز تامین اجتماعی و تکریم خانواده و بازنشستگان، مراسم تجلیل از بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان تامین اجتماعی استا ن برگزار شده است که در این آیین ۵ نفر از بازنشستگان نمونه استانی معرفی شده اند و یک نفر از آن‌ها به نام کفایت هندی زاده برتر کشوری انتخاب شده است.

<div id="video-display-embed-code_9891723"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3916136/9891723?width=800&height=395"></script></div>

نظر شما